Extra informatiebijeenkomst overname Greenchoice - bericht namens de Ledenraad

• 25 september 2018
  • 419 reacties
  • 36351 keer bekeken
Extra informatiebijeenkomst overname Greenchoice - bericht namens de Ledenraad

Toon eerste bericht

419 reacties

Badge
uiteraard wil ik op de hoogte gehouden worden
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden via mail.
Wel raar dat dit via een openbaar forum kenbaar gemaakt moet worden.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst.
Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van de informatiebijeenkomst
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst
'Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst'.
Grappig, zat hiervoor altijd bij Greenchoice nu zit ik daar dus weer met mijn energie😀

natuurlijk ook op de hoogte worden gehouden aub

Dan ben ik benieuwd waarom je destijds van Greenchoice bent overgestapt naar Qurrent...?
Ik blijf ook graag op de hoogte wat deze overname voor ons als klanten betekent.

Geerte
Ik blijf ook graag op de hoogte.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst.
ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden!
Ook ik wil graag op de hoogte worden gehouden van de informatie bijeenkomst
ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatie bijeenkomst
Ik ben hier eerlijk gezegd niet blij mee, heb negatieve ervaringen met Greenchoice. Straks krijg ik dingen in mijn maag gesplitst die ik niet wil. Heb nu een 3-jarig contract die in 2021 afloopt, als ik dit van tevoren had geweten, had ik die niet afgesloten. Nu wordt ik verplicht toegewezen aan een leverancier waar ik niet van wil afnemen. Ik vind het niet netjes dat ik hierover een paar dagen van tevoren wordt geïnformeerd, terwijl een overname toch niet iets is dat over een nacht ijs gaat en dus al langer bekend was bij jullie. Kan ik mijn contract per direct opzeggen?
Vorige maand werd bekend dat Stichting DOEN haar aandelen voor 100% heeft verkocht aan Greenchoice. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft de overname inmiddels goedgekeurd. Voor Greenchoice is de weg nu vrij om per 1 oktober Qurrent daadwerkelijk over te nemen.

Informatiebijeenkomst overname Greenchoice
Bij Qurrent ben je niet alleen klant, je bent ook lid van onze coöperatie. Als Ledenraad vertegenwoordigen wij de leden van de coöperatie. Dit willen we natuurlijk zo goed mogelijk doen, daarom organiseren we een informatiebijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst vertellen wij je graag wat de overname betekent voor jou als Qurrent-klant.

Ben je geïnteresseerd in deze bijeenkomst en wil je op de hoogte gehouden worden?
Laat dan een reactie achter in dit topic: 'Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst'.

Met vriendelijke groet,

Namens de Qurrent Ledenraad,

Aucke Douwes Isema
Lucien Joppe
Stijn Otten

* Laat een reactie achter door in te loggen met je Mijn Qurrent account. Je ontvangt daarna automatisch via de email spoedig van ons bericht over de informatiebijeenkomst. Kom je er niet uit? Dan staat onze klantenservice uiteraard ook voor je klaar.

[update 27-9-2018]
Enorm bedankt voor al jullie berichten! Jullie ontvangen spoedig van ons via de mail meer informatie over de bijeenkomst.

We zijn positief verrast door de grote interesse in de informatiebijeenkomst. En nemen de feedback over het doorgeven van interesse zeker mee voor een volgende keer.

De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier.
Ik moest even door de website ploegen, maar ook ik ben geinteresseerd in verdere informatie / - bijeenkomst.
Ik word graag op de hoogte gehouden.

Vriendelijke groeten,

Bregt
Ik blijf ook graag op de hoogte.
wij willen op de hoogte gehouden worden van de fusie met greenchoice en de eventuele gevolgen voor ons contract
Ja, geïnteresseerd
Hallo Qurrent, Waar en wanneer is die bijeenkomst dan?? Nergens op de pagina te vinden. Bvd, mvg - gaarne antwoord.
Ik blijf graag op de hoogte.
Badge +2
Graag wil ik van de ontwikkelingen op de hoogte blijveb

Reageer