Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

FAQ Algemene Ledenvergadering

Q-moderator

897 replies

Auteur
  • 2 juni 2017

Kan ik ook later komen dan 10 uur?
Je kunt ook om 12.00 binnen komen. Je mist dan wel het plenaire gedeelte. Als je om 12:00 komt, ontvangen we graag van tevoren een mail via yentl@qurrent.nl.

Kan ik eerder weg?
Het is geen probleem om eerder weg te gaan. We zorgen voor een uitgebreid verslag en een aftermovie van de ALV, zodat je de samenvatting van de dag kan lezen en zien.

Kan ik gemakkelijk parkeren?
Voor de ingang van DeFabrique is een groot gratis parkeerterrein. De parkeerbegeleiding wijst je de weg naar de parkeerplekken. Je kan voor navigatie dit adres invoeren: Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht.

Hoe kom ik bij DeFabrique met het openbaar vervoer?
Op station Maarssen stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Je bereikt DeFabrique in 15 minuten lopen. Er gaat vanaf Station Maarssen ook een pendelbus naar de locatie tussen 9.15 – 10.15 & 14.45 – 15.45. Voor zowel de wandeling als het pendelvervoer neem je op het station de uitgang Kanaalzijde.

Kost de ALV geld?
Nee, de hele ALV is gratis. Voor hapjes & drankjes wordt ook gezorgd.

Kan ik mijn dieetwensen ergens doorgeven?
Heb je een allergie of bepaalde dieetwensen? Geef het tijdig door via yentl@qurrent.nl.

Wordt Feyenoord besproken tijdens de ALV?

Ja, Feyenoord is een onderdeel van wat er besproken wordt tijdens het plenaire gedeelte van de ALV.

Ik ben niet aanwezig, maar kan ik wel op de hoogte gehouden worden?
We zorgen voor een uitgebreid verslag en een aftermovie van de ALV, zodat iedereen die niet aanwezig is een samenvatting van de dag kan lezen en zien.

Mag ik iemand meenemen?
Ja, één persoon die woonachtig is op hetzelfde leveradres. Als je iemand wil meenemen ontvangen we graag de voornaam, achternaam en het emailadres van de persoon die bij on lid is en de persoon die meegaat. Je kunt deze mail sturen naar yentl@qurrent.nl.

Heb je nog een andere vraag? Stel deze dan als reactie hieronder. Heb jij een inhoudelijke vraag die je graag beantwoord wil zien tijdens de AVL? Stel dan je vraag als reactie in dit topic. Wij verzamelen de vragen en zorgen voor een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Tanja

0 reacties

Geen reactie

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: