Klanttevredenheid

• 29 mei 2018
  • 1 reactie
  • 430 keer bekeken

Misschien wordt het tijd om na te denken wat er misgaat (sponsoring, hoge tarieven, wazige uitleg windtegoeden). De klanttevredenheid giert de laatste tijd namelijk omlaag.
Krijg ik bij mijn verlengingsaanbod (die flut was overigens) te zien dat op klantenvertellen.nl van 2209 stemmers 90% Qurrent aanbeveelt, ga ik zelf kijken op die site dan zijn het nu 2864 stemmers en beveelt nog maar 84% Qurrent aan.
Dus bij die nieuwe 653 stemmers waren er 418 die Qurrent niet zouden aanbevelen. Dat is bijna 2 van de 3!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Toine,

Ik vind het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Qurrent. Ik hoop dat ik deze ontevredenheid kan wegnemen met uitleg over de punten die je benoemt.

Hogere tarieven dan andere leveranciers zijn logisch, omdat wij 100% groene stroom leveren. Daarnaast zijn de tarieven tegen de inkoopprijs en verdienen wij er niets aan.

De windtegoeden zijn erg vaak besproken op onder andere de community om het te verduidelijken. Er is zelf een bespreking met community leden bij ons op kantoor geweest om dit te verbeteren. Naar aanleiding hiervan is zelfs de weergave verbeterd waardoor er nu een continue synchronisatie is met Outsmart.

De sponsoring is belangrijk voor onze naamsbekendheid. Hierdoor stappen er meer mensen over op onze groene energie en kunnen wij werken naar ons doel: een fossielvrij Nederland in 2030.

Groet,
Tessa

Reageer