Livechat met Richard dinsdag 22 november 10.00 - 11.00

• 21 november 2016
  • 12 reacties
  • 845 keer bekeken

** MIS HET NIET **

Op dinsdag 22 november van 10.00 - 11.00 staat onze directeur Richard Klatten voor je klaar om ál je vragen te beantwoorden.

Richard is onze algemeen directeur en direct betrokken bij de afdelingen business development, sales, marketing en communicatie. Hij houdt zich daarnaast met de Qurrent coöperatie bezig: bijvoorbeeld Windpark Hellegatsplein, de Ledenraad en de Algemene Ledenvergadering.

Heb je prangende vragen voor hem? Wil je weten wat de plannen voor volgend jaar zijn? Of gewoon benieuwd naar z'n hobby's ;-)
Vraag hem dan vanaf 10.00 de hemd van het lijf.

Tot dan!

12 reacties

Badge +6
Waar wordt de livechat gehouden en hoe kan je deelnemen?
Waar wordt de livechat gehouden en hoe kan je deelnemen?

Hoi Zr40,

De livechat wordt in dit topic gehouden. Deelnemen doe je door je vraag in een reactie te plaatsen.
Zie ik je zo?

Groetjes,
Yentl
Hierbij alvast mijn vraag. Ik heb helaas een overleg tijdens het moment van de live chat, dus wie weet staan jullie deze semi-live ook wel toe. 😉 Ik lees het topic zodra ik beschikbaar ben.

Ik ben erg tevreden met het product en de stijl van Qurrent. Bijna een jaar klant, met sinds kort windtegoed. Onlangs alvast mijn contract verlengd, dus dat zegt genoeg. 😉 Het enige is dat ik van mening ben dat de internetsite te wensen overlaat. Ik zie het ook veel terug in andere topics hier. De persoonlijke pagina's geven bij mij zo vaak problemen. Een paar voorbeelden:

- Volgens het dashboard heb ik nog een bericht, wanneer ik naar berichten ga zijn er geen berichten.
- Mijn meterstanden werden in het begin niet goed ingelezen. Na zelf in het dashboard gekozen te hebben voor 'twee maandelijks' en dan weer 'dagelijks' heb ik dit kunnen herstellen.
- Na het activeren van windtegoed worden mijn meterstanden wederom niet goed ingelezen. Het windtegoed wordt wel correct verwerkt, maar mijn eigen meterstanden niet meer.
- De app heeft bij mij nog nooit data laten zien. Ik krijg continu een foutmelding.

Bent u zich als directeur hiervan bewust? Bereiken dit soort problemen u? Want als ik de topics en ontevredenheid hier soms lees, denk ik dat het een groter issue is dan het wellicht lijkt. Ik ben benieuwd naar uw reactie hierop.
We zijn begonnen!

Laat hieronder je vraag achter voor Richard, hij zal ze zo snel mogelijk beantwoorden.
Beste Vic,

Leuk dat je deelneemt aan de community. Bedankt voor je vragen.

Uiteraard ben ik me bewust van de opmerkingen over de prestaties van de persoonlijke pagina's. De verbetering van de pagina's heeft de constante aandacht van alle betrokkenen binnen Qurrent, ook van de directie. Op dit moment zijn we druk bezig om de prestaties van de pagina's structureel te verbeteren. In 2017 staan verbetering en vernieuwing van Mijn Energie, de website en de App hoog op de planning. We hebben daarvoor extra mensen aangesteld en een projectteam gevormd. We hebben daar nog wel enige tijd voor nodig.
Als je daar graag over mee wilt denken kan dat via deze community, of loop gewoon eens langs bij ons kantoor.
Intussen proberen we de prestaties van de pagina's zo goed mogelijk op peil te houden.

Ik zal je specifieke vragen voorleggen aan de klantenservice en ze vragen om even contact met je op te nemen.
Hopelijk heb ik je vraag zo voldoende beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Richard
Douwe van Dijk
Sinds juli heb ik zonnepanelen en sinds september zit ik bij Qurrent. Mijn maandbedrag is gebaseerd op het jaar hiervoor, toen ik nog geen zonnepanelen had. Dat vind ik raar, dat ik nu moet betalen voor stroom die ik niet hoef te betalen door de zonnepanelen.

Ha Douwe,

leuk dat je je vraag op Facebook hebt gesteld. Als klant van Qurrent kun je je maandbedrag altijd aanpassen via je persoonlijke pagina (Mijn Energie). Dat kan echter niet onbeperkt. Als je zonnepanelen hebt aangeschaft dan is het verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen dan in overleg met jou het nieuwe maandelijkse voorschot vast stellen.

Ik heb je gegevens aan de klantenservice doorgegeven. Zij nemen even contact met je op.

Met vriendelijke groet
Richard
Mijntje Spek
Hier heb ik ook 2 windmolens staan. Die leveren me minstens 500 kw op, die in mindering wordt gebracht op mijn eindafrekening per jaar!

Ha Mijntje,
Wat leuk dat je mee doet met onze windmolens. Wist je dat je via de app en in Mijn Energie kan volgen hoeveel van je stroomverbruik je hiermee zelf hebt opgewekt?

Met vriendelijke groet,
Richard
Badge
Beste Richard,

Leuk dat de directeur open staat voor vragen van zijn klanten!!

Het systeem van wind tegoeden vindt ik echt een super mooie ontwikkeling om te participeren naar duurzame energie. (Ookal staat het nog in de kinderschoenen)
De prijs fluctueerde omdat de stroomprijs ook is gedaald, nu kost een windtegoed 55 euro.
Het zou leuk zijn, dat je zelf kunt bepalen hoeveel je wil inzetten (Bijv: minimaal 10 euro, geeft minimaal 25 kWh op jaarbasis en wanneer het harde waait is de opbrengst hoger) ook de looptijd mag wel iets korter, bijvoorbeeld 3 jaar. Zo krijg je het systeem laagdrempelige, en kun je bijvoorbeeld via je voorschotbedrag, een gedeelte investeren in duurzame energie (bijvoorbeeld 90 euro voorschot en 10 euro investering in windmolens)

Ook vertrouwen we het systeem niet helemaal, in de weken dat er veel storingen waren, gaf de app regelmatig windkracht 4 of 5 aan. Toch is dit achteraf niet gecorrigeerd, sommige dagen amper bijschrijvingen. ''Men zegt van wel'' maar dat klopt zeker niet. Op dit moment is er geen externe controle waarop de klant kan vertrouwen dat het systeem ook controleerbaar en transparant wordt.

En... Is het mogelijk dat de verzendkosten van de energiewinkel gratis worden vanaf 20 euro? Ook mag de winkel best wat meer aangeprezen worden of af en toe een leuke aanbieding ;)

Succes!

Hartelijke groet,
Melvin.
Olijhoek Marcel
Ik ben maandag gebeld of ik zonnepanelen wilde.
Dat wil ik niet.
Ik heb wel gevraagd om een verlengings voorstel van 1 en 3 jaar.
Nog niets ontvangen helaas.
Wat is gezien int. Ontwikkelingen jullie advies?

Ha Marcel,

Hartstikke leuk dat je overweegt om bij Qurrent te blijven.

De ontwikkeling van de energieprijzen is door de internationale gebeurtenissen helaas erg onzeker. De meeste trends wijzen op een stijging.
Ik heb begrepen dat je het verlengingsvoorstel inmiddels hebt ontvangen. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Richard
Beste Richard,

Leuk dat de directeur open staat voor vragen van zijn klanten!!

Het systeem van wind tegoeden vindt ik echt een super mooie ontwikkeling om te participeren naar duurzame energie. (Ookal staat het nog in de kinderschoenen)
De prijs fluctueerde omdat de stroomprijs ook is gedaald, nu kost een windtegoed 55 euro.
Het zou leuk zijn, dat je zelf kunt bepalen hoeveel je wil inzetten (Bijv: minimaal 10 euro, geeft minimaal 25 kWh op jaarbasis en wanneer het harde waait is de opbrengst hoger) ook de looptijd mag wel iets korter, bijvoorbeeld 3 jaar. Zo krijg je het systeem laagdrempelige, en kun je bijvoorbeeld via je voorschotbedrag, een gedeelte investeren in duurzame energie (bijvoorbeeld 90 euro voorschot en 10 euro investering in windmolens)

Ook vertrouwen we het systeem niet helemaal, in de weken dat er veel storingen waren, gaf de app regelmatig windkracht 4 of 5 aan. Toch is dit achteraf niet gecorrigeerd, sommige dagen amper bijschrijvingen. ''Men zegt van wel'' maar dat klopt zeker niet. Op dit moment is er geen externe controle waarop de klant kan vertrouwen dat het systeem ook controleerbaar en transparant wordt.

En... Is het mogelijk dat de verzendkosten van de energiewinkel gratis worden vanaf 20 euro? Ook mag de winkel best wat meer aangeprezen worden of af en toe een leuke aanbieding ;)

Succes!

Hartelijke groet,
Melvin.

Ha Melvin,

Dank voor je compliment, ik vind het zelf erg leuk om te kunnen reageren op vragen en suggesties. De directie beantwoordt overigens ook regelmatig telefoontjes!

Dank voor je goede suggesties voor het Windtegoed. We zijn verschillende mogelijkheden om laagdrempelig te kunnen meedoen met het Windpark aan het bekijken. Deze zullen we daar zeker in meenemen.

De gegevens over windkracht komen van onze servicepartner en tonen wij met een dag vertraging. Er zit geen filter tussen de data die wij ontvangen en de data die wij tonen. Er is al een topic over dit onderwerp waar je wellicht meer informatie kan vinden. Kijk even op https://community.qurrent.nl/opwekken-4/klopt-de-opwek-windtegoed-wel-133

De Energiewinkel wordt binnenkort verder ontwikkeld en aangepast. Je suggestie voor de Energiewinkel is een goede. We gaan daar zeker iets mee doen. Als je suggesties hebt voor producten dan horen we dat graag. Verder kun je binnenkort een e-mail van ons verwachten met aanbiedingen in onze Energiewinkel.

Met vriendelijke groet,
Richard Klatten
Bedankt voor jullie vragen!

Wij vonden zo'n eerste live-chat erg leuk en gaan het zeker vaker doen.
Blijf je vragen stellen op onze community, we horen jullie input graag!

Groetjes Yentl
Beste Vic,

Leuk dat je deelneemt aan de community. Bedankt voor je vragen.

Uiteraard ben ik me bewust van de opmerkingen over de prestaties van de persoonlijke pagina's. De verbetering van de pagina's heeft de constante aandacht van alle betrokkenen binnen Qurrent, ook van de directie. Op dit moment zijn we druk bezig om de prestaties van de pagina's structureel te verbeteren. In 2017 staan verbetering en vernieuwing van Mijn Energie, de website en de App hoog op de planning. We hebben daarvoor extra mensen aangesteld en een projectteam gevormd. We hebben daar nog wel enige tijd voor nodig.
Als je daar graag over mee wilt denken kan dat via deze community, of loop gewoon eens langs bij ons kantoor.
Intussen proberen we de prestaties van de pagina's zo goed mogelijk op peil te houden.

Ik zal je specifieke vragen voorleggen aan de klantenservice en ze vragen om even contact met je op te nemen.
Hopelijk heb ik je vraag zo voldoende beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Richard

Zeker. Bedankt voor het uitgebreide antwoord en de positieve blik op komend jaar. Daar ben ik erg blij mee!

Reageer