Overname door Greenchoice

• 26 september 2018
  • 10 reacties
  • 381 keer bekeken

Ik wil graag op de hoogte worden gehouden.

10 reacties

Ja ik wil
graag op de hoogte worden gehouden.

B.Harkink
Ik maak me zorgen over de overname.... Past Greenchoise haar service aan bij Qurrent, of moeten de Qurrent coöperatieleden het voortaan doen met de Greenchoise service (waar ik niet altijd goede verhalen over gehoord heb, vandaar mijn keuze voor Qurrent).
Ik wil natuurlijk op de hoogte gehouden worden, ik ben wel zéér teleurgesteld en boos. Wij zijn bewust overgestapt naar Qurrent. Wij hebben zéér nare ervaringen met Greenchoice. Mijn vrouw had Greenchoice en het laatste jaar is ze nauwelijks in haar woning geweest, er werd ook bijna geen energie door ons gebruikt. We schrokken ons wild toen de de afrekening kwam. In plaats van geld terug te krijgen moesten we een enorm bedrag bijbetalen. U begrijpt dat ik niets meer te maken wil hebben met zo'n organisatie. Michiel!
Reputatie 5
Badge +14
Men kan toch nooit meer in rekening brengen dan wat de meters aangeven.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MaikelN,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je zo'n slechte ervaring met Greenchoice hebt gehad. Het is uiteraard vervelend als de energierekening hoger uitpakt dan verwacht. Zolang je contract bij ons nog loopt veranderen wij hier sowieso niets aan.
Als de overname eenmaal rond is is het de bedoeling dat we, door onze krachten met Greenchoice te bundelen groen nog groter gaan maken in Nederland en daar hebben we jouw hulp ook hard bij nodig. Hopelijk kunnen we je overtuigen om ondanks deze vervelende ervaring toch vertrouwen in groen te blijven houden. We houden je op de hoogte!

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Bertus Harkink en @R.Braaksma.

Bedankt voor jullie berichten. We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van al het nieuws rondom de overname door Greenchoice.

@PJQGraafsma, ook bedankt voor je bericht. Na de goedkeuring door de Autoriteit Consument & Markt van aankomende maandag zullen we meer informatie hebben over hoe er aan de overname vorm gegeven zal worden.

Groeten,
Julian
De eind-meterstand die ik persoonlijk genoteerd heb kwam niet overeen met de meterstand op de afrekening. Ik zou het wel verkeerd overgenomen hebben want zij wisten met zekerheid dat het wel klopte. Er vanuit gaande dat ik inderdaad een fout gemaakt zou hebben [wat niet het geval was] blijft er nog dat er een jaar lang bijna geen energie is gebruikt omdat mijn vrouw meestal in mijn huis was. En toch moesten wij honderden euro's bijbetalen. BIJNA GEEN ENERGIE VERBRUIKEN EN TOCH VEEL BIJBETALEN - DIT KAN NIET KLOPPEN.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MaikeIN.

Bedankt voor je bericht.

Heb je dit meegemaakt bij je periode als klant van Greenchoice? Ik kan hier namelijk niets van terugvinden in je klantenprofiel bij ons.

Groeten,
Julian
Mijn vrouw was toen nog niet getrouwd met mij en stond dus ingeschreven onder haar meisjesnaam van den Bold
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @MaikelN,

Dat was dus toen je klant was bij Greenchoice?
Ik snap dat dit een heel vervelende situatie is. Voorlopig blijf je gewoon onder dezelfde voorwaarden klant van Qurrent. Het merk Qurrent blijft namelijk nog bestaan.

Tegelijk hebben we samen met Greenchoice een veel groter bereik en kunnen we Nederland echt groener maken. Ik hoop dat je ons daarmee wil blijven helpen!

Groet, Joost

Reageer