Vraag

Samengaan met Greenchoice kost mij geld

• 26 augustus 2019
  • 0 reacties
  • 65 keer bekeken

Het samengaan van Qurrent en Greenchoice kost mij ongeveer € 100,= en daar ben ik absoluut niet blij mee. Alles gaat 1 op 1 over naar Greenchoice zegt Qurrent, maar toch is dat niet waar. Heb je zonnepanelen dan wordt normaliter op jaarbasis gekeken naar wat je hebt verbruikt en wat er is teruggeleverd. De teruglevering wordt dan afgehaald van je verbruiken het meerder betaal je. Voor mij kost 1 kilowatt uur ongeveer 20 cent. Dus voor alles wat ik teruglever krijg ik 20 cent. Lever ik meer terug dan krijg ik van Qurrent 10 cent. Nu krijg ik de jaarnota in april. Daar is dat netjes op verwerkt en ik hoefde maar weinig bij te betalen. Vorige week kreeg ik bericht dat ik per 1 september overga naar Greenchoice. Daar bij werd aangegeven dat je van Qurrent een eindnota krijgt en dat vond ik raar, want alles ging tot 1 op 1 over. Nee dus je krijgt een eindnota van qurrent. Nu is het zo dat ik vanaf april tot nu bijna 1000 kilowatt uren meer heb opgewekt dan ik heb verbruikt en die worden dus ook afgerekend en gaan niet over naar Greenchoice. Voor die 1000 kilowatt uur krijg ik 10 cent per kilowatt uur ipv 20 cent. Dus de samengang met Greenchoice kost mij € 100,= en daar ben ik absoluut niet blij mee.

0 reacties

Geen reactie

Reageer