Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app
Dit jaar gaan we aan de slag met een nieuwe Mijn Energie & app. En daar hebben we jouw hulp hard bij nodig. Breng jouw idee in vóór vrijdag 10 maart en maak kans op een echte Qurrent dopper!
De afgelopen tijd functioneerden Mijn Energie en de app niet altijd vlekkeloos. Een enorme groei aan leden, snelheidsissues en een servermigratie hebben als gevolg gehad dat de performance niet altijd optimaal was. Nu gaan we deze punten groots aanpakken.
Eerste prioriteit ligt bij het verbeteren van de performance zodat jij altijd en overal inzicht hebt in je gegevens en data. Daarnaast stromen wij over van de ideeën wat functionaliteiten betreft. We willen je een omgeving bieden waarin je al je zaken zelf kan inzien, bijhouden en wijzigen. Maar we willen ook een stapje verder gaan door bijvoorbeeld (besparings-)doelen te kunnen stellen, of meer inzicht in je eigen opwek te geven.
Help jij ons mee door jouw ideeën en wensen in te brengen? Het kan ons niet gek genoeg

Dien jouw idee in door een reactie in dit topic te plaatsen. Meedoen kan tot vrijdag 10 maart, dan maken wij de balans op en geven we een reactie op de ingebrachte ideeën.
Alvast bedankt voor jouw bijdrage.
Groetjes van Tanja
Beste antwoord door Els van Qurrent
Het is alweer een tijdje geleden dat we een update hebben
gegeven over het project Mijn Energie en app. Echter, in de tussentijd hebben
we niet stil gezeten. We hebben flink doorgewerkt aan de ontwikkeling van de
nieuwe omgeving.
Maar de afgelopen maanden hebben we ook gemerkt dat onze
bereikbaarheid en onze systemen snel verbeterd moeten worden. We willen een
goede basis neerleggen waar iedereen trots op kan zijn en blij van wordt. Dit
is de reden dat we het project Mijn Energie en app tijdelijk stil leggen zodat
onze developers volop aan de slag kunnen met het verbeteren van onze
bereikbaarheid en IT basis.
Wat we wel op korte termijn lanceren is de verbetering van de
data performance in de app en Mijn Energie zodat grafieken met verbruiksdata
sneller en beter worden getoond! Deze aanpassing zullen we in het huidige
design toevoegen. Zodra we deze update doen, geef ik een seintje.
Zodra we weer verder gaan met de nieuwe app en Mijn Energie laat
ik uiteraard ook weten!
Mocht je in de tussentijd nog nieuwe tips hebben hoor ik het natuurlijk nog steeds graag.
Groeten,
Els