Sticky Beantwoord

Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app! - Sneak preview

• 28 februari 2017
  • 99 reacties
  • 12459 keer bekeken

Toon eerste bericht

99 reacties

Ik wil ook wel testen, lijkt me leuk

Groeten Arnoud
Reputatie 2
Badge +8
Super! Wat leuk Kaja!

Ik zet je op de lijst.

Groeten van Giulia
Badge +2
Beste allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel interesse is om mee te testen om de puntjes op de i te zetten van de designs voor de nieuwe Qurrent app en Mijn Energie omgeving.

We willen graag 6 leden vragen om mee te testen in een zogenaamde co-discovery test. Het designbureau dat ons geholpen heeft met de ontwikkeling van de nieuwe designs zal jullie hiervoor benaderen. Alle andere geïnteresseerden stuur ik een linkje naar een klikbare versie van de nieuwe designs.

Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe designs vinden!

Groeten van Els
Ik meld mij helaas af voor deze test. Had niet begrepen dat het op locatie was, mijn excuses.
Ik meld mij helaas af voor deze test. Had niet begrepen dat het op locatie was, mijn excuses.

Voor mij geldt hetzelfde.

Ik vind het vreemd dat ik een uitnodiging krijg om te komen testen in Amsterdam terwijl hier in de oorspronkelijke oproep niets over is gezegd.
Badge +2
Beste allemaal,

Er lijkt wat verwarring te zijn ontstaan over het testen van de designs van de nieuwe Qurrent app en Mijn Qurrent omgeving.

Het designbureau dat de designs heeft gemaakt heeft een aantal klanten uitgenodigd voor een test bij ons op locatie. Niet voor iedereen was het mogelijk om bij ons op het Qurrent kantoor in Amsterdam te komen voor een usertest.

Iedereen die heeft aangegeven mee te willen testen maar niet in de gelegenheid was om bij ons op kantoor te komen, stuur ik in een privé berichtje de link naar de klikbare mock-ups van de designs.
Zo zijn jullie wel in de gelegenheid om mee te kijken. En wij ontvangen natuurlijk ook graag jullie feedback waarmee we dan de puntje op de i kunnen zetten!

Groeten,
Els
Reputatie 5
Badge +13
Ik heb zelf ook gisteren de app mogen testen en was positief verrast. Uiteraard ook nog ruimte voor verbetering, maar dat is ook logisch denk ik na een eerste test. Er zijn een hoop veranderingen en ben benieuwd naar het eindresultaat!

@JohnKemmer en @Dolde Grieze jullie hebben volgens mij gisteren ook getest? Wat was jullie eerste indruk?
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Tanja, kortweg gezegd GOED. Uiteraard enkele aanpassingen maar zag er verder goed uit, zal weer ff wennen worden na jaren werken met de oude app en desktop.
Badge +3
Hallo allemaal,

Op maandag 6 november samen met John Kemmer het e.e.a. mogen experimenteren met de nieuwe App en de nieuwe Mijn Energie omgeving. Hierbij heb ik geconstateerd dat het geheel behoorlijk logisch in elkaar zit, echter wel met een paar opmerkingen van John en mij.
Zaken die aangepast zouden moeten worden volgens mij waren:
Door de kleurstelling (blauwe achtergrond met witte letters) worden de teksten met het kleinste lettertype moeilijk leesbaar.
Als er bij de maandelijkse betalingen een betalingsachterstand is, wordt dit prominent in beeld gebracht. Dat is niet handig als er andere mensen meekijken. Beter zou zijn als er dan gewoon een E-mail met deze mededeling door Qurrent wordt verstuurd.
Ook het onderdeel verhuizing doorgeven was niet perfect omdat daar niet voorzien was in de te beantwoorden vragen, dat er tijdelijk misschien 2 woningen van energie moeten worden voorzien.

Dus is het nu maar afwachten wanneer deze vernieuwingen uitgevoerd gaan worden.

Groeten van D´olde
Badge
ik zou ook graag willen testen, kan dat nog?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Frank, Ik heb het zojuist voor je aan Els van Qurrent gevraagd en zij stuurt je de link om te testen toe 🙂
Groetjes, Tanja
Reputatie 1
Badge +4
Hi @Tanja van Qurrent, misschien wat laat, maar ik zou graag meetesten. Ik had deze post gemist en ben pas sinds december aangesloten via Qurrent.

Groetjes, Menno
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @MennoEck fijn dat wil mee testen! @Els van Qurrent kan het nog? :)

Groetjes, Tanja
Badge +2
Hi @Tanja van Qurrent, misschien wat laat, maar ik zou graag meetesten. Ik had deze post gemist en ben pas sinds december aangesloten via Qurrent.

Groetjes, Menno

Hoi Menno,

Dat is prima! Leuk dat je mee wilt testen. Ik stuur je een berichtje.

Groeten,
Els
Badge +1
Wat is de status van die nieuwe APP?
Er is een groep beta testers, en de huidige tools van qurrent werken voor geen meter (onbetouwbare verbruiksinfo in de app/website en continue gegochel met windtegoed opbrengsten.

Wanneer gaat Qurrent al deze zaken oplossen??
Reputatie 5
Badge +13
@Els van Qurrent kan je ons al iets meer vertellen over de komst van de nieuwe app? 🙂
Badge +2
Beste allemaal,

Hierbij weer een update over de ontwikkeling van de nieuwe Mijn Qurrent omgeving en Qurrent app.
De developmentteams zijn nog volop aan de slag om de data performance te verbeteren in de nieuwe omgeving. Daarnaast werken we aan een aantal nieuwe functionaliteiten en steken we het design in een nieuw jasje.
Jullie geduld wordt op de proef gesteld, we verwachten eind van kwartaal 1 de eerste versie op te kunnen leveren. Aan het eind van deze maand verwacht ik de leden die zich daarvoor hebben aangemeld toegang te kunnen geven tot de demo app.
Mocht je je nog niet hebben aangemeld, en wel interesse hebben, laat het me dan weten.

Groeten,
Els
Badge +3
@Els van Qurrent : Ik wil wel naar jullie beta kijken wanneer hij gereed is.
Badge +2
@Els van Qurrent : Ik wil wel naar jullie beta kijken wanneer hij gereed is.
Leuk om te horen Edo. Ik laat je weten als het zover is en ik inloggegevens met je kan delen.

Groeten,
Els
Badge +4
kom maar op met de nieuwe app wil dit wel testen!! Ben de 24/7 bijna altijd thuis dus kan ik de app wel goed testen.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @Els van Qurrent , @Prenger wil ook graag testen 🙂
Badge +4
Tanja kan dat nog testen?
Reputatie 3
Badge +10
Hoi,

is er al een link beschikbaar voor download van de app ? en/of inlog gegevens indien die noodzakelijk zijn.

groet,

richard
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @John.v jazeker 🙂, @Prenger zodra de link en inlog beschikbaar is zal Els deze delen met je.
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Tanja,

In december ben ik bij jullie geweest om een preview van de nieuwe app door te nemen. hierbij bleken enkele onderdelen vatbaar voor verbetering.
Maar wordt het niet zo langzamerhand tijd om dat ding nu eens uit te brengen.

Reageer