Geef je op: 31 augustus meedenken over "aardgas" * kan ook telefonisch

• 14 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 374 keer bekeken

Badge +5

Voor Qurrent is “aardgas” een belangrijk thema. We zijn druk aan de slag om te kijken welke Qurrent producten of diensten een bijdragen zouden kunnen leveren om het gasverbruik te reduceren of te vervangen door een goed alternatief.

Graag betrekken we onze klanten bij het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. Daarom zijn we opzoek naar mensen die het leuk vinden om via een interview een aantal vragen te beantwoorden. Met deze interviews proberen we een beter beeld te krijgen wat er bij onze klanten leeft en wat hun behoeftes zijn.

Ben je vrijdag 31 augustus ongeveer 30 minuten beschikbaar, tussen 10.30 en 16.00? Geef je dan snel op. Het kan telefonisch of bij ons op kantoor in Amsterdam.

Onlangs organiseerde we ons eerste groepsinterview met een aantal community leden. Iedereen was enorm enthousiast!

Wil je meedoen laat dan een reactie achter in dit topic. Dan sturen wij je een bevestiging per mail.

Datum: vrijdag 31 augustus
Tijd: duur 30 minuten, tussen 10.30 en 16.00
Locatie: telefonisch OF Qurrent, Willem Fenengastraat 17, Amsterdam

9 reacties

Hoi Tanja,

Bedankt voor de uitnodiging alleen kan ik helaas niet:( ik ben die dag aan het werk en komt niet zo goed uit helaas sorry.

Anders had ik jullie graag geholpen:)Misschien ander keertje?

Groetjes Frank
Reputatie 5
Badge +13
@FransvanWoerkom @B.Fris @JohnKemmer @hetbruineleven @Rob Gort @H.J.Ploeg @John.v @Waai @RGM @F.Vandijk

Vindt iemand van jullie het leuk om vrijdag 31 augustus ongeveer 30 minuten mee te denken? Het kan ook telefonisch op afstand :)

We zoeken nog drie mensen!

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
@Prenger dit is hetzelfde als de vorige keer, maar dan individueel. Dus we zijn opzoek naar andere mensen 😊
Reputatie 3
Badge +10
Hoi,
is dit het zelfde als laatst, zo niet dan meld ik me hierbij aan.

kan op kantoor of telf.

ik hoor het wel

groetjes
richard
Reputatie 4
Badge +6
En waar /Tijd had ik al opgeschreven in mijn elektronische agenda .
Reputatie 4
Badge +6
Elke kans om op mijn motor te rijden neem ik aan.
Dus , als het gepast is , dan bij jullie .
Misschien schrikken de anderen wel van mij ? Je weet het maar nooit .
Reputatie 5
Badge +13
Leuk! Wat je wil Giel, mag hier in Amsterdam of telefonisch. Wat heeft je voorkeur? 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Ja Tanja , ik kan op die dag .🙂 zeg maar waar enz. Gr Giel
Reputatie 5
Badge +13
@G.F.Klaver misschien kan jij ?😀 Kan zowel telefonisch als op kantoor.

Reageer