Sticky

Geef je op: 6 augustus groepsinterview over "aardgas"

• 27 juli 2018
  • 14 reacties
  • 377 keer bekeken

Badge +5

Voor Qurrent is “aardgas” een belangrijk thema. We zijn druk aan de slag om te kijken welke Qurrent producten of diensten een bijdragen zouden kunnen leveren om het gasverbruik te reduceren of te vervangen door een goed alternatief.

Graag betrekken we onze klanten bij het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. Daarom organiseren we op 6 augustus van 10.00 tm 11.30 een groepsinterview. Met dit interview proberen we een beter beeld te krijgen wat er bij onze klanten leeft en wat hun behoeftes zijn.

We zoeken ongeveer 5 mensen die willen deelnemen. Wil je meedoen laat dan een reactie achter in dit topic. Dan sturen wij je een bevestiging per mail.

Datum: maandag 6 augustus
Tijd: 10.00 tm 11.30

14 reacties

Reputatie 5
Badge +13
@FransvanWoerkom je hebt gelijk, het moet Willem Fenengastraat zijn. Dan vind je het adres wel 🙂
Reputatie 5
Badge +13
@FransvanWoerkom @B.Fris @JohnKemmer @hetbruineleven @Rob Gort @H.J.Ploeg @G.F.Klaver @John.v @Waai Vind iemand van jullie het leuk om hierover mee te praten? 🙂
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Giel, jammer dat je deze keer niet kan. Komt vast binnenkort nog weer een gelegenheid :)

Veel plezier met de camper!

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @EdwinQ, leuk dat je komt! 😃
Reputatie 5
Badge +13
Leuk dat je er weer bij was @Prenger 😃, ik hoorde van mij collega's ook super enthousiaste reacties erover!

@EdwinQ ik hoop dat je het ook leuk vond? Ik was net te laat om nog even 'hoi' te zeggen.
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te horen @EdwinQ 😃
Badge +5
@Prenger en @EdwinQ, super dat jullie maandag gaan meedenken. Ik heb jullie een email gestuurd met de details.

Ik zoek nog 2 deelnemers, dan hebben we een leuke groep
Reputatie 4
Badge +6
Beste Tanja en Hr. Prenger ,
Jammer van de datum , zou graag jullie weer willen ontmoeten
om gedachten te wisselen over , in dit geval GAS , maar helaas .
Ik heb al in die week gepland naar een oude sport maat , met mijn Camper .
Ruimte tijd , in zijn zaken wereld , maken het onmogelijk om bij jullie aanwezig te zijn .
Graag een volgende keer wel.
Met een groet ,
Giliam Felix Klaver .
Reputatie 4
Badge +12
De Fenengrastraat in Amsterdam bestaat al niet, dus dat hele groepsinterview daar zal wel nepnieuws zijn.
Reputatie 3
Badge +10
hoi rob,

ik wil wel deelnemen aan deze DENK MEE sessie

ik hoor het wel

groetjes

Richard
Reputatie 3
Badge +10
Hoi frans,

Adres klopt hoor ben er al meerdere keren geweest je moet er wel willem voor zetten

groetjes
richard
Reputatie 3
Badge +10
Hoi,

vanmorgen de sessie bijgewoond, ik vond het heel leerzaam en inovatief.
ook omdat je nu van andere ook heldere inzichten krijgt en zeker zaken waar je zelf niet aan denkt in eerste instantie. Blijf doorgaan met dit soort sessies in zie daar zeker veel potentie in dat hier goede producten uit voort zullen komen, mede door de gebruikers input en zeker welke uit deze sessies megenomen kunnen worden naar het bedrijfs leven.

Laat maar weten wanneer de eerst volgende is 🤓

groet,

richard
Badge
Hoi Rob, Tanja

Ik denk graag mee met jullie maandag a.s.

groeten
Edwin
Badge
Hoi,

Meeting was inderdaad erg leuk. Goed om van elkaars inzichten te kunnen leren.
Blijf inderdaad doorgaan, het is een belangrijk onderwerp met een grote impact op de toekomst.

Ik blijf graag betrokken, hoor wel wanneer jullie weer een dergelijke bijeenkomst organiseren.

Groeten,
Edwin

Reageer