Beantwoord

Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe app?

• 26 februari 2018
  • 2 reacties
  • 368 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Uitgesteld.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 maart 2018, 09:39

Hallo John en Willi,

Bedankt voor jullie berichten.

De afgelopen maanden hebben we ook gemerkt dat onze bereikbaarheid en onze systemen snel verbeterd moeten worden. We willen een goede basis neerleggen waar iedereen trots op kan zijn en blij van wordt. Dit is de reden dat we het project Mijn Energie en app tijdelijk stil leggen zodat onze developers volop aan de slag kunnen met het verbeteren van onze bereikbaarheid en IT basis.
Zodra we weer verder gaan met de nieuwe app en Mijn Energie laten we dit uiteraard weten in dit topic:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie en App - sneak preview

Ik begrijp dat dit vervelend is, maar we willen liever een goede basis zodat we hier met zijn allen verder op kunnen bouwen.

Groet, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo John en Willi,

Bedankt voor jullie berichten.

De afgelopen maanden hebben we ook gemerkt dat onze bereikbaarheid en onze systemen snel verbeterd moeten worden. We willen een goede basis neerleggen waar iedereen trots op kan zijn en blij van wordt. Dit is de reden dat we het project Mijn Energie en app tijdelijk stil leggen zodat onze developers volop aan de slag kunnen met het verbeteren van onze bereikbaarheid en IT basis.
Zodra we weer verder gaan met de nieuwe app en Mijn Energie laten we dit uiteraard weten in dit topic:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie en App - sneak preview

Ik begrijp dat dit vervelend is, maar we willen liever een goede basis zodat we hier met zijn allen verder op kunnen bouwen.

Groet, Nina
Badge
Het schiet ook niet op. Ik vind persoonlijk dat na een aantal jaren de app en het programma op de computer nog steeds niet goed werken. Ook het wind tegoed brengt eigenlijk te weinig op, gezien de prijs die je er voor betaald. al met al ben ik ontevreden over qurrent.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen