Beantwoord

Is er een community groep voor innovatie van de website en de beschikbare apps?

• 9 november 2017
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +10
Het zie vraag in topic, ik zou graag mee willen denken en denken en denk wel meerdere met mij, om de site beter en apps simpeler en bruikbaarder te maken. Is er iemand bij current met wie we samen deze topic leven in kunnen roepen, ben van mening dat er wel wat inovatie ingestoken mag worden, zijn er medestanders,?/
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 november 2017, 15:37

Hoi Prenger leuk dat je wil meedenken, dat kan zeker!

Er is een denk mee topic voor de nieuwe app en Mijn Energie. Er is al een groep community-leden (17 man) aan de slag om de nieuwe beta-versie te testen. Ik kan voor je vragen of jij ook de test-link kan krijgen als je dat leuk vindt?

Verder staan er altijd denk mee topics in het innovatie forum: https://community.qurrent.nl/innovatie-14. Hier mag je zelf ook nieuwe topics starten. :)

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Tja reageer op mijn eigen topic , een dan de dingen wat ik mis is een overzicht van stand van zaken welke inovatie ideen er zijn en of die wel of niet in aanmerking komen om een onderzoek te starten naar de uitvoering daar van.

Ik mis bij voorbeeld de time stempel in de qbox overzicht van de laatst op ge haalde data uit mijn qbox en datum en tijd van de server, zo kan ik dan zien wanneer mijn ap is gevult met meest recente data en wanneer mijn qbox voor het laatst data heeft verzonden.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Prenger leuk dat je wil meedenken, dat kan zeker!

Er is een denk mee topic voor de nieuwe app en Mijn Energie. Er is al een groep community-leden (17 man) aan de slag om de nieuwe beta-versie te testen. Ik kan voor je vragen of jij ook de test-link kan krijgen als je dat leuk vindt?

Verder staan er altijd denk mee topics in het innovatie forum: https://community.qurrent.nl/innovatie-14. Hier mag je zelf ook nieuwe topics starten. :)

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Prenger, mij collega Els zal je een link sturen van de nieuwe app/Mijn Energie testpagina. Dan kan je alvast een blik werpen. Ben benieuwd wat je ervan vindt :)

Groetjes, Tanja

Reageer