Beantwoord

KPN actie voor bestaande klanten?

Welk leuk voordeeltje is er voor klanten die al bij KPN zitten?
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 23 augustus 2018, 10:10

Hoi Quillem,

Bedankt voor je bericht en excuses als mijn collega je het gevoel heeft gegeven je niet serieus te nemen, dat is zeker niet onze bedoeling geweest. De actie van KPN is alleen geldig voor nieuwe klanten, daarom hebben we voor bestaande klanten de optie om mee te kunnen doen met de Transferweken Loterij, zoals mijn collega al eerder heeft aangegeven.

Ik wens je verder een fijne dag toe.

Groet,
Serena

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Quillem,

Welkom op onze community!

Klanten die al bij KPN zitten, kunnen meedoen met de Transferweken Loterij. Kijk hier hoe je meedoet en wat je kunt winnen 🙂

Groet,
Tomer
Wat belachelijk antwoord. Natuurlijk heb je de vraag wel begrepen, dus is het terecht dat ik zeg: flikker op met je flauwekul.
ik kan er slecht tegen niet serieus genomen te worden.
Badge +5
Hoi Quillem,

Bedankt voor je bericht en excuses als mijn collega je het gevoel heeft gegeven je niet serieus te nemen, dat is zeker niet onze bedoeling geweest. De actie van KPN is alleen geldig voor nieuwe klanten, daarom hebben we voor bestaande klanten de optie om mee te kunnen doen met de Transferweken Loterij, zoals mijn collega al eerder heeft aangegeven.

Ik wens je verder een fijne dag toe.

Groet,
Serena

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen