Beantwoord

Kunnen wij inzicht krijgen omtrent opbrengst windmolens?

• 23 augustus 2017
  • 14 reacties
  • 385 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Is het mogelijk dat we op on's dashboard rechtstreeks de opbrengst te zien krijgen van de windmolens, dat zou veel onzekerheid onder de gebruikers van windtegoeden weghalen, dus wat u te zien krijgt in mega-wats bv aan het einde van een etmaal, dat dezelfde waarden ook op on's dashboard verschijnt.

vriendelijke groet Harry
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 24 augustus 2017, 11:59

Hoi H.J. Ploeg,

Bedankt voor de tip én het meedenken!
Het verzoek en de wens hiervoor is al vaker naar voren gekomen.

Onze Product Owner @Els van Qurrent kijkt dagelijks op dit topic.
In dat topic kan iedereen aangeven wat ze graag zouden willen terugzien in de vernieuwde MijnEnergie en App.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi H.J. Ploeg,

Bedankt voor de tip én het meedenken!
Het verzoek en de wens hiervoor is al vaker naar voren gekomen.

Onze Product Owner @Els van Qurrent kijkt dagelijks op dit topic.
In dat topic kan iedereen aangeven wat ze graag zouden willen terugzien in de vernieuwde MijnEnergie en App.

Groeten van Giulia
Badge +2
wat mij betreft gaat het om transparantie. Wat is de opbrengst van het park, de windmoelen, wat zou het aantal aandeelhouders moeten zijn en hoe wordt het aandeel wind berekend?
Reputatie 2
Badge +8
Is ook een goed motief, en transparant zijn we graag ;)

Make your vote count in het het bovengenoemde topic!

Groeten van Giulia
Badge +4
interessant het overzicht wat qurrent zelf opwekt inclusief de date via de app lijk mij een goede doelstelling
Reputatie 5
Badge +14
Heb toch het idee dat deze vraag al enkele maanden geleden is gesteld maar nog geen enkele reactie dan alleen we gaan er naar kijken.
Reputatie 3
Badge +6
En zo zal het voorlopig wel blijven, zolang er nog steeds mensen zijn die in dit product trappen....is de waarde ook niet te bepalen want hoe meer aandeelhouders hoe minder ze per saldo waard worden.....
Word toch tijd dat dit verandert..... ik heb wel een idee, is heftig, maar als het niet anders kan schijnbaar.... komt het er wel van.....
Reputatie 5
Badge +14
Die laatste gedachtegang lijkt mij een beetje krom. Als je een product in de markt zet waarbij men een aandeel in de productie kan kopen lijkt het mij een normale gang van zaken je dit product eerst opdeelt in een totale hoeveelheid die nodig is om de kosten in zijn geheel te dekken. Het is en blijft een gok maar zo dom zullen ze toch niet zijn.
Reputatie 5
Badge +14
Die laatste gedachtegang lijkt mij een beetje krom. Als je een product in de markt zet waarbij men een aandeel in de productie kan kopen lijkt het mij een normale gang van zaken je dit product eerst opdeelt in een totale hoeveelheid die nodig is om de kosten in zijn geheel te dekken. Het is en blijft een gok maar zo dom zullen ze toch niet zijn.Overigens zijn de windtegoeden gegarandeerd op 250 kWh wat impliceert dat de totale capaciteit al is opgedeeld in een totaal aantal winddelen.
Badge +4
Eens kijken wat qurrent doet voor zijn aandeelhouder (lol)
zou leuk zijn als je inzicht kreeg wat de molen live opwekken met zo af en toe een video van de molen of een live stream
Ik ben benieuwd
Reputatie 3
Badge +6
Gebeurd helemaal nooit John, dan geven ze teveel prijs !!
Badge +4
Je weet nooit. Maar een degelijke reactie van de mensen van qurrent zou niet verkeert zijn. Dus directeur van qurrent laat iets van u horen.
u bent voor ons en wij zijn voor qurrent.
Reputatie 3
Badge +9
Beste John,

Deze week openen we op de community een topic met meer informatie over de opbrengst van onze windmolens. Als deze online staat zullen we daar in dit topic naar verwijzen.

Groet,

Jeroen
Badge +4
Prima we wachten af totdat we mail krijgen waar we het kunnen zien!
gr John
Reputatie 3
Badge +8
Hallo allemaal,

Bij dezen wil ik jullie graag verwijzen naar het nieuwe topic met hierin meer informatie over de opbrengst van de windmolens.

Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed.

Als er hier nog vragen over zijn, dan horen we het graag in het centrale topic.

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen