Beantwoord

Qurrent Hackathon: meld je snel aan!

• 31 juli 2017
  • 7 reacties
  • 412 keer bekeken

Bij Qurrent doen we niet aan ouderwets brainstormen. We kiezen de innovatieve weg. Hoe? Met een Qurrent Hackathon. Vernieuwend, productief en een beetje anders. Dat is Qurrent.

Een Hackathon? Nog nooit van gehoord…
Het idee is simpel. Tijdens een tweedaags event ontwikkel je in een team innovatieve concepten voor de energiebranche. Maar, hier blijft het niet bij. De haalbaarheid wordt getoetst door een werkend prototype. Hoe cool is dat! Samen met developers, grafisch ontwerpers, functioneel ontwerpers en project managers gaan wij dit realiseren op het kantoor van Qurrent. Het team met het beste idee wint een gaaf opwekpakket.

Moet ik dan de nieuwe Steve Jobs zijn?
Nee, helemaal niet. Een frisse blik is altijd welkom. We zijn op zoek naar 5 gevarieerde teams. Dus, heb jij baanbrekende ideeën? Of specifieke kennis om te innoveren binnen de energiebranche? Dan ben jij de geschikte persoon.

Gaaf, ik meld mij aan!
De Qurrent Hackathon vindt plaats op 14 en 15 september op het kantoor van Qurrent. Vul bij het aanmelden jouw motivatie in. Je krijgt een bevestiging na de inschrijving en hoort voor 7 september of je geselecteerd bent.

Nog niet overtuigd? Dan heeft collega Tomer 4 redenen die je over de streep trekken.

icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 12 september 2017, 13:11

Over twee dagen is het zo ver.. Dan staat het ontbijtje voor de deelnemers klaar en trappen we de Qurrent Hackathon met z'n allen af.

Wil je meedoen met dit event? Er zijn nog drie plaatsen beschikbaar. Inschrijven kan via https://hackathon.qurrent.nl/
Bekijk origineel

7 reacties

Wat een tof initiatief! Ik ga mij hiervoor aanmelden en ben er dus bij.
Ik heb geen tijd
Maar wel een idee
Kunnen we netzo als bij de eerste eigen molen die bij Harlingen is geplaatst een eigen zonnepanelen project organiseren.
Ik denk dan sde + regeling die alleen mogelijk is bij bedrijven met 3x80A aansluiting.
Het probleem is dat een huishouden vaak niet heeft, en dus finaceel veel minder interessant is.

Misschien wat onduidelijk, maar de onderliggende vraag kunnen we een produkt ontwikkelen waar burgers op een slimme manier gebruik kunnen maken van sde+.
Badge +4
Leuk initiatief. Lijkt me gaaf om mee te doen. moet alleen even afstemmen met het thuisfront.
Is dit met overnachting of gaat ieder zijns weegs 0:00 en is 9:00 frips en fruitig weer aanwezig?
Reputatie 5
Badge +14
Lijkt mij ook leuk om te doen maar moeilijk in te passen in de agenda.
Maar is het niet mogelijk om middels een bouwbesluit te verplichten dat elke nieuw te bouwen woning, kantoor of fabriek voorzien wordt van zonnepanelen.
Leuk initiatief. Lijkt me gaaf om mee te doen. moet alleen even afstemmen met het thuisfront.
Is dit met overnachting of gaat ieder zijns weegs 0:00 en is 9:00 frips en fruitig weer aanwezig?

@Gerco Dit mag je zelf bepalen. Je kunt naar huis gaan, de hele nacht door 'hacken', of je neemt een slaapzak mee voor een klein dutje. Alles is mogelijk! Ben je erbij? 🙂
Reputatie 5
Badge +13
Over twee dagen is het zo ver.. Dan staat het ontbijtje voor de deelnemers klaar en trappen we de Qurrent Hackathon met z'n allen af.

Wil je meedoen met dit event? Er zijn nog drie plaatsen beschikbaar. Inschrijven kan via https://hackathon.qurrent.nl/

Reageer