Sticky

Test onze nieuwe Klantenservicepagina!

• 3 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 534 keer bekeken

Badge +5

Met gepaste trots presenteer ik onze geheel vernieuwde klantenservice pagina. De primeur is voor jullie als trouwe leden.

Help!

De afgelopen maanden is er hard gewerkt om een pagina te ontwikkelen waar je makkelijk een antwoord op je vraag kunt vinden, zonder hiervoor contact op te hoeven nemen met onze klantenservice. Jullie krijgen de eer om deze als eerst te bekijken.
Het design is voorlopig af. Kleuren, vormen, symbooltjes etc. zullen pas verder aangepast worden nadat deze nieuwe pagina voor iedereen toegankelijk is gemaakt. Jullie input is nodig om er zeker van te zijn dat 80 % van jullie vragen via de nieuwe pagina te beantwoorden zijn.

Test!

Klik, bekijk, onderzoek en stel jezelf de vraag:

• Kan ik deze vraag makkelijk vinden via de zoekbalk?
  • Kan ik dezelfde vraag op een logische plek via de categorieën vinden?
  • Is het antwoord voldoende of mis je informatie waardoor je ons toch moet bellen of mailen?

Geef het door!

Laat alles wat je opvalt, van spelfout of onduidelijke termen tot onvolledig of missend antwoord, en de antwoorden op de bovenstaande vragen hier weten!

Ons doel is om onze klanten meer mogelijkheden te geven om snel zelf een antwoord te vinden op een moment dat het uitkomt. Schroom dus niet om alles door te geven! Jullie zijn onze klanten en weten het beste wat jullie vragen waren/zijn en wat terug te vinden moet zijn op deze nieuwe pagina.
Op 8 augustus verzamelen we alle feedback en hopen we de daarop volgende week de pagina voor het publiek open te stellen. Jullie horen dit natuurlijk als eerst!

Sneak peak

Zoals jullie kunnen zien is er ook een chatbutton te zien op deze nieuwe pagina.

Zodra deze nieuwe pagina de lucht in gaat, zijn we ook via chat te bereiken! De chatfunctie blijft tijdens deze test uit. Deze functie is al uitgebreid getest door @JohnKemmer, @RGM, @RichardSpijkers en @Roland. Heren, willen jullie jullie ervaringen ook met ons delen?

Bij voorbaat wil ik jullie van harte bedanken voor de moeite. Alleen met jullie hulp kunnen we deze pagina een succes maken!

Wat voor cijfer geef je onze nieuwe Klantenservicepagina?

1 reactie

Badge +5
Inmiddels is de nieuwe klantenservicepagina mét chat live! Mochten er zaken opvallen, aarzel dan niet om deze alsnog door te geven.

Reageer