Beantwoord

Vast of variabel?

• 16 januari 2019
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Badge
Wat is in 2019 voordeliger, variabel of toch vast voor 1 of 3 jaar?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 17 januari 2019, 12:48

Hoi @R.J.D.W.Ooms,

Dankjewel voor je bericht.
Wat voordeliger is is lastig te zeggen.
De variabele tarieven liggen altijd wat boven de vaste tarieven, maar hoe de tarieven zich komend jaar gaan ontwikkelen kan ik nog niet zeggen.

Op dit moment kun je geen nieuwe vast contract bij ons afsluiten als je een variabel contract hebt. De nieuwe contracten gaan nu via Greenchoice.
Je kunt een aanbod vinden via deze pagina.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @R.J.D.W.Ooms,.

Bedankt voor je reactie.

Omdat je contract sinds april van 2017 is verlopen staat er bij ons geen verlengaanbod meer voor je klaar. Voor verlenging van je groene energiecontract verwijs ik je hiervoor graag door naar Greenchoice (088 99 60 222).

Groeten,
Julian
Badge
eh, ik ben al een bestaande klant!

Groeten,

René
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @R.J.D.W.Ooms.

Op dit moment bieden we geen Prijs Zeker contracten meer aan aan nieuwe klanten.

Als je nog geen klant van ons bent en geïnteresseerd bent in een groen energiecontract verwijzen we je hiervoor graag door naar Greenchoice.
De huidige variabele tarieven zijn wel lager danhttps://about:blank uit december 2018 en inderdaad hoger danhttps://about:blank uit december 2018.

Groeten,
Julian
Badge
Als ik de gegevens goed interpreteer op de website zijn nu de variabel tarieven voor elektra en gas lager dan bij vastzetten voor 01 jaar, maar bij vastzetten voor 3 jaar hoger. Is dit een juiste constatering?
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @R.J.D.W.Ooms,

Dankjewel voor je bericht.
Wat voordeliger is is lastig te zeggen.
De variabele tarieven liggen altijd wat boven de vaste tarieven, maar hoe de tarieven zich komend jaar gaan ontwikkelen kan ik nog niet zeggen.

Op dit moment kun je geen nieuwe vast contract bij ons afsluiten als je een variabel contract hebt. De nieuwe contracten gaan nu via Greenchoice.
Je kunt een aanbod vinden via deze pagina.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer