Beantwoord

Vriendenkorting lijkt niet te werken

• 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik probeer zojuist via ''Mijn energie'' op de vriendenkorting te klikken. Hierna opent een nieuw tabblad maar hier verschijnt niets. Kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt,

Groeten, Jurgen Rotteveel
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 11:42

Hoi @Jurgenjfr en @dennis.verspuij,

Dank voor jullie reacties.
Qurrent is inderdaad overgenomen door Greenchoice. Dat betekent dat we samen verdergaan. Op dit moment zijn we druk bezig met deze integratie.
Als een nieuwe klant een contract bij ons wil afsluiten dan gaat dit nu via Greenchoice. Vandaar dat het op dit moment ook niet mogelijk is om de vriendenkorting te gebruiken.

We zullen dit ook snel aanpassen op Mijn Energie, excuus voor de verwarring!

Voor onze klanten verandert er verder niets. Alle contracten en voorwaarden blijven gewoon staan.

Groet, Joost
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Jurgenjfr en @dennis.verspuij,

Dank voor jullie reacties.
Qurrent is inderdaad overgenomen door Greenchoice. Dat betekent dat we samen verdergaan. Op dit moment zijn we druk bezig met deze integratie.
Als een nieuwe klant een contract bij ons wil afsluiten dan gaat dit nu via Greenchoice. Vandaar dat het op dit moment ook niet mogelijk is om de vriendenkorting te gebruiken.

We zullen dit ook snel aanpassen op Mijn Energie, excuus voor de verwarring!

Voor onze klanten verandert er verder niets. Alle contracten en voorwaarden blijven gewoon staan.

Groet, Joost
Inderdaad, ik ondervind dit al een week, de vriendenkorting pagina is blanco in elke browser. Best jammer want ik ken iemand die mogelijk wil overstappen naar jullie. De chat functie werkt ook niet, dus dan hier maar mijn +1. Mijn gevoel zegt dat de stilte hier duidt op dat er meer gaat veranderen aangaande de Greenchoice overname, ik hoop echter dat Qurrent gewoon Qurrent blijft...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen