Sticky

We zijn benieuwd naar jouw mening - Qurrent the movie

• 19 juli 2018
  • 7 reacties
  • 412 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13
Een Primeur! Een nieuwe film, vers van de pers en nog niet openbaar voor iedereen. Misschien heb je hem al gezien als je als bij de Algemene Ledenvergadering aanwezig 😉

Onlangs hebben we met een hoop enthousiaste collega's een bedrijfsfilm gemaakt over wie Qurrent is. We zijn benieuwd naar jouw mening en willen daarom graag jouw reactie op deze twee vragen:
  1. Past het bij Qurrent?
  2. Welke 3 woorden roept deze film bij je op?

We lezen graag je reactie terug onder dit bericht!

7 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Hoi makers van de film,

Leuk en eigentijds gemaakt, zeker onder de amateur
structuur omdat het door jullie zelf gemaakt is en niet door een professioneel film
bedrijf, goed gedaan.

ik heken de volgende woorden,;

Samendoen:
Samen bereik je meer dan alleen op eigen initiatief, zonnepanelen thuis is voor
je eigen vermindering/besparing terwijl investeren in molens en parken iedereen
helpt, ook de personen die niet beschikken over een eigen dak voor het plaatsen
van panelen.

Dicht bij de burger/consument: Door de
initiatieven van de buurtmolen en de daarbij behorende voordelen is het voor
een buurt een interessant project om mee te doen en er een besparing uit te
halen.

Geluidsoverlast: De snelwegen zullen geluidsarmer worden en met namen in de steden/dorpen,
Door meer gebruik van elektrische auto’s zal ook de natuur bespaart worden en de fauna. Ik weet we zijn er nog lang niet maar denk dat de elektrische auto daar aan bijdraagt, echter weet ik ook dat dit niet de enigste brandstof worden en dat kan ook niet met de huidige stroom infrastructuur( iedereen) een laadpaal, tja word hem nu zeker niet), dus voor ook de verdere CO2 reductie zijn de andere groene brandstoffen ook zeer welkom.

Ik vind dat zeker Qurrent op de juiste innovatieve tour gaat en moet zeggen de laatste bijeenkomst op de ALV heb ik interessante workshops gevolgd, aanrader voor ook andere leden dit een keer bij te wonen of een workshop te volgen als deze eerder door Qurrent word gehouden.

Ik hoop jullie zo doorgaan.

Groetjes

Richard Prenger
Badge +4
Ik vindt het een poppenkast niet van deze tijd zeer sjofele kleding zie ziet dat mensen het eng vinden die mee doen..

Zeer schreeuwwerig overkomt, zoals het stadion wat ook slecht te verstaan is. Veel mensen vinden het niet leuk dat u reclame met Feijenoord zeker niet als je een andere voelbal vereniging supporter bent.

Ik vindt dat je hier geen prijs mee wind. Dit kan veel beter! je zien dat dit gewoon te snel in elkaar is gezet. Dit komt over als we doen wel wat en dan moet goed zijn. En dan in het achterhoofd nemende dat de zaken van qurrent met qboxxen en solabox en jaarafrekeningen nog steeds niet goed gaan, zouden jullie verre van moeten blijven om dit spotje uit te gaan zenden of wat jullie er ook mee doen..
Reputatie 5
Badge +14
Eigenlijk maar twee kritiek puntjes; Het niet nastreven van maximale winst, klinkt leuk maar komt bij mij negatief over. Winst blijkt dus toch wel degelijk de doelstelling ook al is het maar een klein beetje.

Hoewel ik van oorsprong een geboren Amsterdammer ben heb ik er niets op tegen dat qurrent een voetbalclub sponsort maar lijkt mij beter dat de aandacht gaat naar de energie winning op zowel het feyenoord stadion en het kasteel van sparta.

Verder lekker spontaan zo laten.
Reputatie 4
Badge +6
Heb in stichting Melanoom in het bestuur mee mogen werken aan bvb het smeer team. Een film die het goed heeft gedaan in heel Nederland .
Wat ik opmerk dat de makers de lijn hebben gevolgd , een jong en nieuw bedrijf te zijn die , om een veel mindere Angelsaksisch verdienmodel te zijn .
Losse korte opnames in het veld en op kantoor met en door mensen uit jullie omgeving .
Bijna een beetje stuntelig . De doelstelling is en komt over . Kortom een werf film voor iedereen .
Hij choqueert niet , niet aanmatigend , jong , fris , en met een doelstelling .
Gr GFK
Past het bij Qurrent?

Dat kan ik niet goed beoordelen.

Welke drie woorden roept deze film bij je op?
  1. Fris en positief;
  2. Soms slecht verstaanbaar;
  3. Niet iedereen is fan van Feyenoord.
Punt 1 (fris en positief) maakt op mij het meeste indruk. Voor de boodschap is het wel prettig als je je niet hoeft in te spannen om te horen wat er wordt gezegd. Ik zou het stukje over Feyenoord er uit halen om een groter publiek te kunnen bereiken (voor de duidelijkheid: ik ben zelf wel een Feyenoord-fan maar kan me goed voorstellen dat mensen die dat niet zijn zich hier aan storen, wat niet gunstig is voor het overkomen van de boodschap).
Reputatie 1
Badge +4
Ja leuk fris filmpje dat de boodschap helder overbrengt met een integere uitstraling. Ik kan zien dat er aandacht is besteed aan de editing, zodat het niet echt amateuristisch oogt, maar nog steeds wel spontaan.
Voor mijn gevoel is het wel te lang, de hoeveelheid info per minuut is daarvoor net te laag.
Ik zou het feyenoord-stukje vanaf 1.07 tot 1.16 eruit halen omdat het slecht verstaanbaar is en ook niets toevoegt aan de boodschap, zelfs onbegrijpelijk is voor wie niet al weet wat Qurrent met feyenoord wil. En dan bij 1.37 stoppen, dus overschakelen naar het logo. Daarmee is het beeld dat blijft hangen sterker.
Verder komt het 100% overeen met wat ik over Qurrent vertel als ik probeer uit te leggen waarom jullie anders zijn dan alle andere energieleveranciers!
Reputatie 5
Badge +13
Bedankt voor jullie reacties @PrgientPoileax @John.v @JohnKemmer @G.F.Klaver @Waai @B.Fris !

Goed om wat verschillende meningen te lezen, zeker bruikbare feedback voor ons!

Dank! 😁

Reageer