Beantwoord

Wie is verantwoordelijk voor het beheer van de Qurrent windmolens?

• 26 november 2017
  • 2 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik ben erg fan van jullie windtegoed propositie en ben om die reden dan ook klant van Qurrent. Ik heb helaas geen huis geschikt voor zonnepanelen e.d.

Ik heb een vraag over jullie windmolens. Wie beheert jullie windmolens? Wie maakt beslissingen over inspectie en onderhoud van jullie windmolens?

Ik ben namelijk zelf ook actief als ondernemer op het gebied van windmolens. Mijn startup doet namelijk inspecties van windmolens en wij zouden graag in contact komen met de beheerder om hem wat vragen te stellen over het huidige beheer.

Hieronder wat meer informatie over wat mijn startup doet:

Birds.ai - www.birds.ai
We provide wind turbine operators with a Birds.ai VIEW (pronounce: bird’s-eye view) of their wind farms, to reduce downtime and increase performance. We do this by visually inspecting the wind turbine with a drone, and analyse the images with Artificial Intelligence to find defects. The findings are presented in a clear overview so that the operator can see at a glance the state of their wind farm.
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 1 december 2017, 12:44

Hi Camiel!

Allereerst van harte welkom op onze community, en welkom als klant bij Qurrent!
Wat een ontzettend toffe start-up heb je. Ik heb even zitten kijken op jouw website, en dit ziet er erg interessant uit. Onderhoud van een windmolen is natuurlijk erg belangrijk.
Ik zal deze vraag uitzetten bij de juiste afdeling, met de vraag of zij met je contact willen opnemen. Die kunnen de wat meer technische vragen voor je beantwoorden.

Als ik meer weet, krijg je van ons te horen!

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi Camiel!

Allereerst van harte welkom op onze community, en welkom als klant bij Qurrent!
Wat een ontzettend toffe start-up heb je. Ik heb even zitten kijken op jouw website, en dit ziet er erg interessant uit. Onderhoud van een windmolen is natuurlijk erg belangrijk.
Ik zal deze vraag uitzetten bij de juiste afdeling, met de vraag of zij met je contact willen opnemen. Die kunnen de wat meer technische vragen voor je beantwoorden.

Als ik meer weet, krijg je van ons te horen!

Groetjes,
Nathan
Thanks @Nathan van Qurrent dank voor je hulp!

Reageer