Beantwoord

App en Mijn Energie

Jullie vinden het belangrijk om bewust met energie om te gaan. Als hulpmiddel heb ik Mijn Energie en de app. De app werkt niet, dus kan ik niet volgen wat ik verbruik/opwek qua stroom. Als het waait wil ik zien wat mijn windtegoeden doen, echter de molen draait niet doordat de app niet werkt. de gegevens op Mijn Energie en op de app komen niet overeen, dit is de derde keer dat ik dit aan geef, wordt niets mee gedaan. Schande en niet service vriendelijk!
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 17 januari 2019, 14:13

Hoi Gerrit,

Dankjewel voor je bericht!
De reden dat er geen verbruik meer binnenkomt is omdat we de Qbox niet meer ondersteunen.
Ik heb de uitleesfrequentie van je meter nu op dagelijks gezet (nu staat die nog op maandelijks). Dat betekent dat je je verbruik weer per dag kunt inzien.
De data komt enkele dagen vertraging binnen. Ik verwacht dat je tegen het begin van volgende week je verbruik weer kunt inzien!

Het is ook mogelijk om je meter per kwartier laten uitlezen. Als je dat liever wil laat het ons dan weten.

Mocht je maandag nog niets zien binnenkomen dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi John,

Zou je een screenshot kunnen sturen dat er geen opwek binnenkomt in de grafiek in je app?

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Gerrit,

Dankjewel voor je bericht!
De reden dat er geen verbruik meer binnenkomt is omdat we de Qbox niet meer ondersteunen.
Ik heb de uitleesfrequentie van je meter nu op dagelijks gezet (nu staat die nog op maandelijks). Dat betekent dat je je verbruik weer per dag kunt inzien.
De data komt enkele dagen vertraging binnen. Ik verwacht dat je tegen het begin van volgende week je verbruik weer kunt inzien!

Het is ook mogelijk om je meter per kwartier laten uitlezen. Als je dat liever wil laat het ons dan weten.

Mocht je maandag nog niets zien binnenkomen dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Een kleine toevoeging:
De opwek van de Windtegoeden zie ik wel gewoon binnenkomen in je grafiek. Zou je daar een screenshot van willen toesturen?

Groet, Joost
Joost,

Ik wil graag per kwartier uitlezen, maar tot op heden zie ik nog niets.

Van welke grafiek wil je een screenshot hebben?

Groet,

Gerrit
Reputatie 5
Badge +14
Zelf de windkracht in de app is niet meer zichtbaar. Je krijgt alleen nog de totale opbrengst aan windenergie te zien vanaf het moment dat je eerste winddeel is ingegaan tot op heden. plus het totaal aantal winddelen.

Het makkelijkste is om de app te verwijderen en nooit meer installeren.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @GerritBerkhoff,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je uitleesfrequentie nu op 'per kwartier' gezet. Dat betekent dat je over een dag of 3 je eerste verbruik op kwartierbasis moet zien binnenkomen.
Je gaf daarnaast aan dat er ook geen Windtegoed-opwek binnenkwam. Het lijkt er voor mij op dat dit wel gebeurt. Mocht dit nog steeds niet goed werken, zou je daar dan een screenshot van kunnen sturen?
Het gaat er dan dus om als je grafiek geen blauwe balkjes toont van de Windtegoeden.

@JohnKemmer, ik ben het niet helemaal met je eens dat dat de beste optie is;). Het gebeurt soms dat er instellingen nog niet goed staan, maar de app helpt je wel inzicht te hebben in je verbruik. Ook bij jou zie ik wel gewoon de dagelijkse opwek van de Windtegoeden in je grafiek binnenkomen.
Mocht dit niet kloppen dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Reputatie 5
Badge +14
Daar zeg je wat, grafiek. Maar dat is dan wel in ME en niet in de app.
Daarnaast was voorheen ook altijd de windsnelheid in Beaufort te zien en dat is dus ook niet meer aanwezig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen