Beantwoord

Besparingadvies bij gebruik van een droger

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 190 keer bekeken

goedenavond.

ik wil een misvatting aangeven bij adviezen die jullie geven om kleine besparingen te doen.

Jullie geven het advies om bij de aanschaf van een droger te kiezen voor een condensdroger of een gas droger omdat dit zo’n 50% energie zou besparen.
Dit geldt niet voor een ( gewone) condensdroger.
Jullie bedoelen een warmtepomp droger.
Dit is een condensdroger met warmtepomp technologie. Een condensdroger met een verwarmingselement verbruikt juist zo’n 40-50% meer energie dan een Gas- of Warmtepomp droger.

Ik ben werkzaam bij een witgoed leverancier ( Electrolux, AEG, Zanussi) vandaar mijn interesse en dus opmerking hierover. Met vriendelijke groet.
Eric
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 december 2017, 17:01

Hoi Eric,

Wat fijn dat je dit hier aangeeft en welkom op onze community!
Ik moet zeggen dat je een aanwinst bent op de community als hier jouw expertise en interesse ligt.

Kun je misschien het topic waar die informatie op staat, hieronder met ons delen?
Er worden namelijk veel topics met besparingstips aangemaakt.
Dan kunnen @Tanja van Qurrent , @Rob van Qurrent en ik dit laat aanpassen en de juiste informatie weergeven in het desbetreffende topic.

Voel je vrij om met jouw kennis de juiste informatie vrij te geven in topics ;)
Daar zijn we erg mee geholpen.

Ik kijk uit naar jouw topics in de toekomst!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Eric,

Wat fijn dat je dit hier aangeeft en welkom op onze community!
Ik moet zeggen dat je een aanwinst bent op de community als hier jouw expertise en interesse ligt.

Kun je misschien het topic waar die informatie op staat, hieronder met ons delen?
Er worden namelijk veel topics met besparingstips aangemaakt.
Dan kunnen @Tanja van Qurrent , @Rob van Qurrent en ik dit laat aanpassen en de juiste informatie weergeven in het desbetreffende topic.

Voel je vrij om met jouw kennis de juiste informatie vrij te geven in topics ;)
Daar zijn we erg mee geholpen.

Ik kijk uit naar jouw topics in de toekomst!

Groeten van Giulia

Reageer