Beantwoord

De door u opgestelde offerte?

• 30 december 2018
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Badge +4
de door u opgestelde offerte is daar gelijk de 2019 belasting mee gerekend? zodat ik kan beslissen wat ik ga doen

mvg John
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 2 januari 2019, 14:27

Hoi @John.v,

Daar is geen rekening gehouden met de belasting verhoging van 2019 omdat deze nog niet bekend was bij ons. Dit wordt deze week bekend gemaakt en we zullen volgende week huidige klanten op de hoogte brengen van de gevolgen ervan. In de offerte is de verhoging dus niet meegenomen.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @John.v,

Daar is geen rekening gehouden met de belasting verhoging van 2019 omdat deze nog niet bekend was bij ons. Dit wordt deze week bekend gemaakt en we zullen volgende week huidige klanten op de hoogte brengen van de gevolgen ervan. In de offerte is de verhoging dus niet meegenomen.

Groet,

Fokke
Badge +4
wat is nu de maandrpijs incl de beslasting van 2019 voor mij incl de standen die u mij de vorige keer gemaild hebt?
dit wil ik graag weten ben in principe overgestapt maar mocht het toch redelijk in de buurt zitten zou ik wel willen blijven!!!!!!

mvg john
Reputatie 2
Badge +9
Hoi John,

Ik heb een berekening voor je gemaakt en ik verwacht dat je verbruik rond de 148 zou uitkomen.
Als je het contract accepteert gaan we het precies voor je berekenen en krijg je je exacte termijnbedrag.

Groet, Joost
Badge +4
dat bedoel nu u gaat niet voor mijn uit rekenen dan is vrijdag mijn 14 dagen om en dan heb ik een andere energie maatschappij

Jammer voor Qurrent ik wilde u Qurrent nog een kans geven maar u als bedrijf grijpt deze dus niet!!

Ik vindt het toch wel erg kneuterig dat dit zo bij Qurrent gaat/

Bij deze heeft u nog de keus een om een offerte te maken morgen en de 2019 pirikelen en wat wordt het maandbedrag met de standen die door gegeven zijn vorig jaar/

ik hoop dat u de juiste keuze maakt

mvg Fam Verhaar
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @John.v.

Bedankt voor je reactie

Zojuist heb ik je drie offertes gestuurd die gebaseerd zijn op het verbruik uit je laatste jaarnota.
Hierin is de teruglevering van je zonnepanelen niet meegenomen.

Mocht je je kunnen vinden in één van deze offertes dan kun je dit aan ons laten weten door te bellen naar 088 777 1200.

Groeten,
Julian

Reageer