Beantwoord

Foutmelding Energiewinkel

  • 22 januari 2017
  • 20 reacties
  • 479 keer bekeken

Als ik klik op Energiewinkel dan krijg ik in Firefox de volgende foutmelding:

icon

Beste antwoord door Waai 25 januari 2017, 07:36

Dit is inmiddels opgelost.

Ik kom nu weer op de 'oude' website en krijg geen foutmelding meer.
Bekijk origineel

20 reacties

Dit is inmiddels opgelost.

Ik kom nu weer op de 'oude' website en krijg geen foutmelding meer.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Waai,

Goed om te horen dat het weer werkt :)

Groetjes, Tanja
Het probleem is teruggekeerd.

Als ik de waarschuwing negeer kom ik op de volgende website uit:

https://www.eco-logisch.nl/

Via de volgende link is de energiewinkel wel bereikbaar:

http://energiewinkel.qurrent.nl/

Schijnbaar is er een probleem indien het protocol 'https' wordt gebruikt.
Reputatie 5
Badge +13
De eco-logisch pagina ken ik zelf niet, toevallig is het ook een webshop.

Via de link op onze website kom ik wel op de juiste pagina uit.

Groetjes, Tanja
Als ik klik op 'Energiewinkel' vanuit het dashboard https://mijn.qurrent.nl/ dan gaat het nog steeds fout omdat daar nog het protocol 'https' wordt gebruikt.

Vanuit de hoofdpagina https://www.qurrent.nl/ gaat het wel goed omdat daar niet het protocol 'https' wordt gebruikt.

Het lijkt me wenselijk om voor de energiewinkel het veiligere protocol 'https' te gebruiken.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Waai,

Hmm ik haal de expert @Malou van Qurrent er even bij.
Kun jij dit oplossen voor de klant Malou?

Groeten van Giulia
Badge +2
Hoi Waai & Giulia,

Dat is natuurlijk ook de bedoeling vanuit de app. Ik ga er meteen achteraan!

Groet,
Malou
Hoi Waai & Giulia,

Dat is natuurlijk ook de bedoeling vanuit de app. Ik ga er meteen achteraan!

Groet,
Malou


Het gaat niet om 'de app' maar om de website die ik benader vanuit Windows.
Badge +2
Goedemiddag Waai,

Vanuit de Mijn Energie omgeving inderdaad. Heb overlegd met onze IT-afdeling en zij zijn bezig met het veiligheidscertificaat.

Ik hou je op de hoogte, fijn weekend!

Groet,
Malou
Goedemiddag Waai,

Vanuit de Mijn Energie omgeving inderdaad. Heb overlegd met onze IT-afdeling en zij zijn bezig met het veiligheidscertificaat.

Ik hou je op de hoogte, fijn weekend!

Groet,
Malou


Mooi dat het probleem nu ook bekend is bij de techneuten.

Als het veiligheidscertificaat geldig wordt gemaakt dan kan de winkel ook via een beveiligde verbinding worden benaderd.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Waai,

Velen maal dank!

Een van deze dagen wordt het toegevoegd aan onze webwinkel.
Houd de webwinkel in de gaten!

Groeten van Giulia
Badge +2
Goedemorgen,

Er moesten nog een aantal instellingen veranderd worden, maar we zijn er bijna.. Binnen een aantal dagen moet ook energiewinkel.qurrent.nl automatisch naar de (inmiddels) veilige pagina https://energiewinkel.qurrent.nl/ gaan. En dan is alles opgelost geloof ik, klopt dat @Waai? Bedankt voor je feedback in ieder geval!

Groet,
Malou
Goedemorgen,

Er moesten nog een aantal instellingen veranderd worden, maar we zijn er bijna.. Binnen een aantal dagen moet ook energiewinkel.qurrent.nl automatisch naar de (inmiddels) veilige pagina https://energiewinkel.qurrent.nl/ gaan. En dan is alles opgelost geloof ik, klopt dat @Waai? Bedankt voor je feedback in ieder geval!

Groet,
Malou


Hallo Malou,

Vanuit het dashboard gaat het nu goed 😀 , ik krijg niet meer die irritante foutmelding dat de verbinding niet is beveiligd. Dus stap 1 is wat mij betreft goedgekeurd.

Vanuit de hoofdpagina https://www.qurrent.nl/ wordt nog niet het beveiligde protocol https gebruikt maar http naar http://energiewinkel.qurrent.nl. Oftewel stap 2 is nog niet goedgekeurd.

Groeten,
Waai.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Waai,

Bedankt voor je bericht!
Malou is hier nog druk mee bezig. Naar verwachting is dit binnen een paar dagen opgelost en hierna zal Malou hier een update plaatsen!
Wordt vervolgd...

Groetjes, Nina
Badge +2
Goedemorgen,

Het redirecten moest inderdaad nog gebeuren. En voor zo ver ik het nu zie, gaat het overal goed.

Goedgekeurd @Waai? :)

Groetjes,
Malou
Goedgekeurd 😎
Reputatie 2
Badge +5
Goedemorgen,

Volgens mij is alles opgelost als ik het zo lees! Fijn om te lezen dat het is goedgekeurd @Waai 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Badge +2
We zien dat de melding er weer staat, we zijn ermee bezig! 🙂
We zien dat de melding er weer staat, we zijn ermee bezig! 🙂
Het gaat bij mij goed.

Ik zag wel op zondag 4 maart 2018 dat het certificaat was verlopen voor https://www.qurrent.nl:


Dit was echter een dag later opgelost.
Badge +2
Bedankt voor je reactie @Waai, het was inderdaad al snel opgelost. Top! 🙂

Reageer