Beantwoord

Graag niet uitbetalen van m'n windtegoed!

• 13 november 2018
  • 2 reacties
  • 255 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Aan het einde van dit jaar zou normaal gesproken de eindejaarsrekening worden opgemaakt en binnen een aantal weken de rekening worden vereffend.
Maar nu mijn vraag : is het mogelijk om de 1000 kwu die ik uitbetaald zou moeten krijgen voor 4 windtegoeden te laten staan, omdat ik met een elektrische haard extra ga bij-verwarmen kan ik die kilowatjes goed gebruiken.
Scheelt best veel in het gasverbruik, en dan zou ik mijn inziens het dubbele rendement uit de windtegoeden kunnen halen.
groet Harry
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 14 november 2018, 02:14

Harry, is dit een geintje?

Qurrent betaalt de opbrengst van windtegoeden niet uit in kilowatturen, maar in de euro's die die kilowatturen op de energiemarkt opbrengen. Voor 4 windtegoeden ruim 40 euro.

Groet, Frans
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Harry, is dit een geintje?

Qurrent betaalt de opbrengst van windtegoeden niet uit in kilowatturen, maar in de euro's die die kilowatturen op de energiemarkt opbrengen. Voor 4 windtegoeden ruim 40 euro.

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Harry,

Dankjewel voor je bericht! Het is inderdaad zoals Frans het zegt.
Je kWh wordt automatisch per jaar verrekend. Het is niet mogelijk om dit te laten staan. Het verandert ook niets aan de prijs waartegen het wordt verrekend, dus in die zin is het ook niet nodig!

Groet, Joost

Reageer