Beantwoord

Ik verhuis naar een gasvrije woning hoe zorg ik dat mijn contract wordt aangepast?

• 23 juli 2018
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Momenteel woon ik in een huis met elektra en gas. Daarvoor heb ik een contract met nog een looptijd van twee jaar. Ik verhuis naar een woning zonder gas. Hoe kan ik het lopende contract aanpassen zodat ik het huidige contract alleen op elektra kan zetten?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 25 juli 2018, 10:04

Hoi Jaap,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Wat goed om te horen dat je gaat wonen in een gasvrije woning!
In dit geval hoef je alleen de verhuizing aan ons door te geven via Mijn Energie of door te bellen met onze klantenservice.
Zodra we je nieuwe adres aanmelden zullen we geen gasaansluiting kunnen vinden waardoor je contract automatisch om wordt gezet naar een contract zonder gaslevering.
Uiteraard zijn er geen opzegboetes verbonden aan deze groene switch!

Ik zie dat je de verhuizing reeds door hebt gegeven, wij zullen nu regelen dat je geen kosten voor gaslevering meer betaalt.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jaap,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Wat goed om te horen dat je gaat wonen in een gasvrije woning!
In dit geval hoef je alleen de verhuizing aan ons door te geven via Mijn Energie of door te bellen met onze klantenservice.
Zodra we je nieuwe adres aanmelden zullen we geen gasaansluiting kunnen vinden waardoor je contract automatisch om wordt gezet naar een contract zonder gaslevering.
Uiteraard zijn er geen opzegboetes verbonden aan deze groene switch!

Ik zie dat je de verhuizing reeds door hebt gegeven, wij zullen nu regelen dat je geen kosten voor gaslevering meer betaalt.

Groeten,
Julian

Reageer