Beantwoord

Ik zou graag willen weten of mijn energieverbruik nog in lijn is met het termijnbedrag dat ik betaal.

• 25 november 2018
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb een vraag over energie verbruik.
Ik wil graag weten of mij maand bedrag genoeg is voor de energie die ik verbruik bij mij vorige leverancier kon ik dit op mij profiel zien heb het nu op mij profiel proberen te bekijken maar kom er niet uit.
Ik wil niet voor verassingen komen te staan dat ik straks veel moet bij betalen.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 26 november 2018, 15:31

Hoi @WesleySchouten.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een berekening van de geschiktheid van je huidige termijnbedrag. Hopelijk heb je genoeg aan deze informatie. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @WesleySchouten.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een berekening van de geschiktheid van je huidige termijnbedrag. Hopelijk heb je genoeg aan deze informatie. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,
Julian
Ik heb een vraag over energie verbruik.
Ik wil graag weten of mijn maand bedrag genoeg is voor de energie die ik verbruik. Tussentijds heb ik mijn termijnbedrag al verhoogd dus ik verwacht dat het in lijn is met elkaar. Maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
Hoor graag of jullie dit kunnen aanleveren. Dankjewel alvast!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen