Vraag

Klopt het dat er windtegoeden worden weggegeven bij contractverlenging?

• 4 mei 2018
  • 5 reacties
  • 279 keer bekeken

Badge +4
hoi

ik las dat er klanten van jullie die het energie contract verlengt hebben gratis 2 windtegoeden hebben gekregen.

Dat vindt ik vreemd wij hebben dat jongstleden ook gedaan maar geen gratis windtegoeden gehad.
Wat is er dan aan de hand? Waarom krijgen wij dit niet, gelijke behandeling lijkt mij op zijn plaats

mvg John V

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @HenzeBerkheij,

Bij de aanschaf van een Windtegoed, weet je gegarandeerd dat je je investering eruit haalt. Maar in de eerste plaats blijft het een investering waarmee je bijdraagt aan het opwekken van groene stroom :)

Groet,
Tomer
Reputatie 5
Badge +14
In vervolg op de eerdere opmerking dat ik geen extra windtegoed meer kon krijgen bij mijn 3 jarige contractverlenging en wat ik dan als geschenk zou willen hebben heb ik nu toch wat gevonden.

De waarde van 2 windtegoeden is € 110,00 euro. Qurrent kan dit bedrag doneren aan het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, ben ik gelukkig.
Reputatie 5
Badge +14
De gratis windtegoeden zijn wel jaarlijks gegarandeerd op 250 kWh echter tellen deze niet mee in de korting op je vaste leveringskosten en gvo.
Badge +1
Even ter aanvulling (ook voor nieuwe lezers die het een en ander willen weten over windtegoeden): Let wel op met windtegoeden: Hier zitten een aantal haken en ogen aan. Zeker met ze zelf aanschaffen. Ga er niet van uit dat je hier winst op maakt. Het is meer een eigen bijdrage (waarbij je in een bepaalde vorm weer korting, en bij gratis niet per definitie de volle 55, op krijgt) aan de windmolens.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @John.v,

Dank voor je bericht.

Het klopt dat sommigen klanten bij een 3 Jaar Prijs Zeker verlenging kunnen kiezen voor twee gratis windtegoeden.
Deze twee gratis windtegoeden worden wel alleen gegeven bij een driejarige verlenging. Bij een tweejarige verlenging wordt één gratis windtegoed gegeven en bij een éénjarige verlenging wordt er geen geschenk gegeven.
Ik heb even op je klantprofiel gekeken en zag dat je in maart hebt verlengd met een éénjarige verlenging. Helaas worden hierbij geen windtegoeden cadeau gegeven omdat het een verlenging van één jaar betreft.

Groet,
Julian

Reageer