Beantwoord

Korting als je een bedrijf op adres hebt?

• 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn huis heb ik op dit moment verhuurd. De huurder geeft aan dat ze den eigen bedrijf heeft en daarmee geregistreerd staat op het adres.
Volgens haar kan ze korting krijgen op de energiekosten, aangezien ze een bedrijf heeft. Is dit inderdaad zo?

alvast bedankt!

Groet,
Bas
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 februari 2019, 13:33

Hoi @Baskerdel.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Sommige energieleveranciers bieden klanten met een zakelijke aansluiting, bedoeld voor een bedrijf, ook zakelijke tarieven aan.
Deze zijn vaak lager dan de tarieven die aan particulieren worden aangeboden. Wij bieden helaas geen zakelijke contracten aan. Ons moederbedrijf Greenchoice doet dit echter wel. Voor meer informatie over de zakelijke contracten van Greenchoice verwijs ik je dan ook graag door naar hun website.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Baskerdel.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Sommige energieleveranciers bieden klanten met een zakelijke aansluiting, bedoeld voor een bedrijf, ook zakelijke tarieven aan.
Deze zijn vaak lager dan de tarieven die aan particulieren worden aangeboden. Wij bieden helaas geen zakelijke contracten aan. Ons moederbedrijf Greenchoice doet dit echter wel. Voor meer informatie over de zakelijke contracten van Greenchoice verwijs ik je dan ook graag door naar hun website.

Groeten,
Julian

Reageer