Beantwoord

Kunnen jullie mijn termijnbedrag aanpassen op het aantal zonnepanelen dat ik heb?

• 4 november 2018
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

• A
  • A.C.G.Waard zojuist Afgelopen Maandag zijn er 18 zonnepanelen (320 p/st) op ons dak gelegd, die op jaarbasis meer leveren dan wij verbruiken.
  • Nu probeerde ik vandaag de verbruikskosten aan te passen op mijn site, maar dit lukt niet.
  • Ik krijg er nog geen euro af.
  • Kan jij me hiermee helpen?
  • Groet,
  • Arie de Waard.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 november 2018, 15:21

Beste @A.C.G.Waard.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hierna heb ik je termijnbedrag aangepast op een termijnbedrag dat past bij onderstaande situatie:

- 2700 kWh stroomverbruik.
- 1200 m³ gasverbruik.
- 4140 kWh aan eigen opwek.

Als het goed is heb je ook een bevestigingsmail van je nieuwe termijnbedrag gehad. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Beste @A.C.G.Waard.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hierna heb ik je termijnbedrag aangepast op een termijnbedrag dat past bij onderstaande situatie:

- 2700 kWh stroomverbruik.
- 1200 m³ gasverbruik.
- 4140 kWh aan eigen opwek.

Als het goed is heb je ook een bevestigingsmail van je nieuwe termijnbedrag gehad. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen