Beantwoord

Maandbedrag kan niet verlagen?

• 25 april 2017
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

Goede avond,
Waarom kan ik mijn maand bedrag voor stroom verbruik niet lager zetten dan 42 euro?

Alvast bedankt

Roy
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 26 april 2017, 16:30

Hoi Roy,

Via Mijn Energie zit er een beveiliging in dat iemand zijn maandbedrag niet te laag kan zetten. Dat is om te voorkomen dat iemand bij de jaarnota voor onverwachte verassingen kan komen te staan.

Bij de klantenservice kunnen we uiteraard verder voor je verlagen. Welk maandbedrag wil je in totaal hebben voor gas en elektra?

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Roy,

Via Mijn Energie zit er een beveiliging in dat iemand zijn maandbedrag niet te laag kan zetten. Dat is om te voorkomen dat iemand bij de jaarnota voor onverwachte verassingen kan komen te staan.

Bij de klantenservice kunnen we uiteraard verder voor je verlagen. Welk maandbedrag wil je in totaal hebben voor gas en elektra?

Groeten van Tanja
Hoi Roy,

Aanstaande woensdag (3 mei) organiseren wij aan het eind van de middag een informatie/meedenk sessie over de jaarnota. Wellicht is dit ook voor jou interessant, op deze manier krijg je namelijk meer inzicht in de nota en de gemaakte kosten en kan je meehelpen deze nog inzichtelijker te maken. Je kunt je via dit topic aanmelden: https://community.qurrent.nl/innovatie-14/verbeteren-de-jaarnota-denk-mee-1089.

Groetjes,

Beau

Reageer