Beantwoord

Moet ik mijn woning isoleren bij firma Pluimers?

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Ben ik als klant van Qurrent verplicht om mijn huis te laten isoleren bij de firma pluimers.
De isolatie tarieven van de firma pluimers liggen aan de vrij hoge kant.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 9 juni 2017, 08:47

Hallo C.K. Drupsteen,

Welkom op de community! Bedankt voor je bericht.

Omdat we onze leden graag willen meehelpen met het besparen van energie bieden we verschillende inkoopacties aan, waaronder voor isolatie. Onze leden zijn nooit verplicht om mee te doen aan deze acties, dus er is geen verplichting om je huis te laten isoleren door de firma Pluimers.
Echter, wanneer je kiest voor onze inkoopactie voor spouwmuurisolatie dan ga je hier wel mee akkoord.
Deze actie staat nog 20 dagen open en momenteel zou je al €302,19 korting hebben. Dit kan nog oplopen naar een korting van €371,54!

Indien je geen gebruik wenst te maken van deze inkoopactie, dan sta je natuurlijk vrij om je woning elders te laten isoleren! Zo zorg je er ook voor dat je minder energie zal verbruiken en zo maak je Nederland ook weer wat groener!

Groeten van Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo C.K. Drupsteen,

Welkom op de community! Bedankt voor je bericht.

Omdat we onze leden graag willen meehelpen met het besparen van energie bieden we verschillende inkoopacties aan, waaronder voor isolatie. Onze leden zijn nooit verplicht om mee te doen aan deze acties, dus er is geen verplichting om je huis te laten isoleren door de firma Pluimers.
Echter, wanneer je kiest voor onze inkoopactie voor spouwmuurisolatie dan ga je hier wel mee akkoord.
Deze actie staat nog 20 dagen open en momenteel zou je al €302,19 korting hebben. Dit kan nog oplopen naar een korting van €371,54!

Indien je geen gebruik wenst te maken van deze inkoopactie, dan sta je natuurlijk vrij om je woning elders te laten isoleren! Zo zorg je er ook voor dat je minder energie zal verbruiken en zo maak je Nederland ook weer wat groener!

Groeten van Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen