Beantwoord

Slimme Energie Contract

• 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

ik lees zo hier en daar over Slim Energie Contract! wat is dat en hoe werkt dat??
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 november 2018, 11:31

Hoi Ruud,

Ik heb net mijn collega hierover gesproken.
De pagina is nu van de website gehaald, omdat we voorlopig geen slimme energiecontracten meer gaan aanbieden.
Dat komt omdat we hebben gemerkt dat klanten er nog niet veel voordeel uit halen. Gezien de marktsituatie gaan we de komende paar jaar nog niet slimme energiecontracten starten.

Excuus dat dit nog niet eerder duidelijk was! Ik zie dat je op dit moment tot eind 2020 nog een contract hebt lopen. Tegen die tijd kunnen we natuurlijk kijken wat voor jou een goede vervolgstap is.

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Ruud,

Ik heb net mijn collega hierover gesproken.
De pagina is nu van de website gehaald, omdat we voorlopig geen slimme energiecontracten meer gaan aanbieden.
Dat komt omdat we hebben gemerkt dat klanten er nog niet veel voordeel uit halen. Gezien de marktsituatie gaan we de komende paar jaar nog niet slimme energiecontracten starten.

Excuus dat dit nog niet eerder duidelijk was! Ik zie dat je op dit moment tot eind 2020 nog een contract hebt lopen. Tegen die tijd kunnen we natuurlijk kijken wat voor jou een goede vervolgstap is.

Groet, Joost
Heb al een contract bij Current! Hoe zet ik dat om in een "slim" contract?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Ruud van Pelt.

Lees hier alles over het slimme energie contract en bekijk het info filmpje over het slimme energie contract. Heb je hierna nog vragen dan hoor ik het graag.

https://www.qurrent.nl/slimenergiecontract

Groet,

Fokke

Reageer