Beantwoord

Verbruik & kostenoverzicht

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 259 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Net mijn verbruiksoverzicht ontvangen via de email. wat nu vervelend is in dit overzicht is het volgende;
Mijn contract heeft betrekking op een enkeltarief elektra, dus 1 bedrag voor beide telwerken samen.
Omdat ik een slimme meter heb zijn er 2 telwerken (dag/nacht) voor levering van elektriciteit maar wordt op de jaarafrekening beide telwerken bij elkaar opgeteld x het enkeltarief dat contractueel is afgesloten, tot zover gaat alles goed.
Komen ze met een verbruiksoverzicht waarop het verbruik over de laatste 2 maanden staat weergegeven met, uiteraard 2 telwerken, maar ook de energieprijs voor elk telwerk afzonderlijk. En dit brengt nou verwarring.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 maart 2017, 14:01

Hoi John,

In het verbruik en kostenoverzicht staat inderdaad dubbeltarief als je 2 telwerken hebt, dit kunnen we helaas niet aanpassen.

Voor het overzicht worden je meterstanden uitgelezen en bij een dubbele meterstand automatisch dubbeltarief getoond.

Op je jaarnota wordt het dan naar enkeltarief aangepast.

Met bijvoorbeeld het Excel document van Jeroen kan je het wel op enkeltarief berekenen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi John,

In het verbruik en kostenoverzicht staat inderdaad dubbeltarief als je 2 telwerken hebt, dit kunnen we helaas niet aanpassen.

Voor het overzicht worden je meterstanden uitgelezen en bij een dubbele meterstand automatisch dubbeltarief getoond.

Op je jaarnota wordt het dan naar enkeltarief aangepast.

Met bijvoorbeeld het Excel document van Jeroen kan je het wel op enkeltarief berekenen.

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen