Verbruik onjuist in Mijn Energie

  • 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 211 keer bekeken

We kunnen uw elektra en gas meter goed bereiken. De standen komen ook goed door. Deze bereikbaarheid is getest naar aanleiding van problemen die u ondervind met uw verbruiksmanager.

Heeft u een probleem met uw verbruiksmanager dan kunt u de leverancier hiervan benaderen. Waarschijnlijk heeft deze een update of een reset nodig.

Met vriendelijke groeten,

Met vriendelijke groeten,
meneer van de infra die ik ze naam afscherm

Afdeling Communicatie

Telefoon: +31 085 04 66 800
Email: planningen@westlandinfra.nl

Nieuweweg 1 | 2685 AP Poeldijk | +31 085 04 66 800| info@westlandinfra.nl |www.westlandinfra.nl

Spaar het milieu door deze e-mail niet te printen. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Westland Infra staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Kortom, als jullie nog meer fabels en onzin uit jullie duim willen zuigen ...

Is jullie keuze, maar het fabeltjes boek met qurrent en mij is afgelopen


Elektra

Datum: 05-04-2017
Hoog: 805 / Laag: 732 (LDN)
Hoog: 0 / Laag: 0 (ODN)

Datum: 01-01-2018
Hoog: 1416 / Laag: 1378 (LDN)
Hoog: 0 / Laag: 0 (ODN)

Datum: 01-03-2018
Hoog: 1543 / Laag: 1510 (LDN)
Hoog: 0 / Laag: 0 (ODN)

Gas

Datum: 05-04-2017
Gas: 652 (LDN)

Datum: 01-01-2018
Gas: 932 (LDN)

Datum: 01-03-2018
Gas: 1031 (LDN)
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/qurrent-nl/attachment/4948aa24-63f2-4f26-b74f-e931d3542d29.jpg[/img]

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Spray 83,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb hetzelfde bericht in een andere topic beantwoord. Zie: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/mijn-gasverbruik-in-mijn-energie-zit-er-100m3-naast-3286?page=1&size=25#postid/17934.

Groet,
Tomer

Reageer