Beantwoord

Waarom zie ik de status van mijn Windtegoed niet meer?

• 20 juni 2019
  • 16 reacties
  • 566 keer bekeken

ik kon altijd zien wat mijn aandeel in een wind molen opbracht hij stond de laatste keer op 12% maar nu geeft hij niets meer aan
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 20 juni 2019, 13:38

Hoi @M.H.A.vanPutten en @MelvinMuthing.

Bedankt voor jullie berichten.

Er lijkt een storing te zijn in de weergave van de opwek van het Windtegoed in Mijn Energie.
Helaas heeft onze IT-afdeling momenteel de handen vol aan het overzetten van Qurrent-klanten naar de Greenchoice omgeving.
Daarom gaat deze storing momenteel niet worden opgelost.

Wel wordt de opwek van de Windtegoeden nog weergegeven op de jaarnota en kun je daarop uiteraard controleren of je de juiste opwek en de juiste vergoeding van ons krijgt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Het is windstil bij qurrent. Kan je ook niets bijschrijven of controleren.
waarom zag ik voorheen wel wat ik had opgewekt ,dat zie ik nu ook niet meer
Badge
Normaal bij mij ook gemiddeld 93 procent, sinds vandaag 0 ;)

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @M.H.A.vanPutten en @MelvinMuthing.

Bedankt voor jullie berichten.

Er lijkt een storing te zijn in de weergave van de opwek van het Windtegoed in Mijn Energie.
Helaas heeft onze IT-afdeling momenteel de handen vol aan het overzetten van Qurrent-klanten naar de Greenchoice omgeving.
Daarom gaat deze storing momenteel niet worden opgelost.

Wel wordt de opwek van de Windtegoeden nog weergegeven op de jaarnota en kun je daarop uiteraard controleren of je de juiste opwek en de juiste vergoeding van ons krijgt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Ook bij mij worden in de app en Mijn Energie niet langer de opwek van windtegoeden weergegeven. Er wordt dan gesteld door Julian dat dit wel wordt weergegeven op de jaarnota maar juist de controle is dan niet of nauwelijks meer mogelijk!

Ja de overname door Greenchoice doet zich hier ook weer gelden, niet zo fraai.
dan wordt het zo n beetje natte vinger werk, is voor ons niet meer te controleren.
Ik neem aan dat we zodra de storing is opgelost we alle tabellen van de windtegoeden weer terug zien en niet afgescheept worden met alleen de jaarnota!
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @FRANSJE, @M.H.A.vanPutten en @MarcvanNijnatten,

Wat mijn collega eerder verkondigde klopt niet helemaal. We zijn inderdaad druk bezig met het overzetten van Qurrent-klanten naar de Greenchoice omgeving. Echter wordt het probleem nog wel onderzocht. Het is dus nog niet uitgesloten dat het niet opgelost gaat worden.

Groet, Simon
de meterstanden en grafieken van gas en stroom worden sinds een week ook al niet meer bij gewerkt.
Ook bij mij werkt al enige tijd het overzicht niet meer. Geen reclame... ook het overzetten naar de Greenchoice omgeving... Daar heeft de klant toch niet om gevraagd? En als je wilt bellen.... Dan is "het nummer wat u heeft gebeld niet in gebruik"....
Typisch toch....
Badge
@JoséMulder

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je ons niet te pakken krijgt. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 bereikbaar op 088 777 1200.

Groeten

Gianluca
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @M.H.A.vanPutten , @JohnKemmer, @MelvinMuthing, @MarcvanNijnatten en @JoséMulder.

De opwek van het Windtegoed en jullie stroomverbruik zou nu weer te zien moeten zijn in de Mijn Energie omgeving. Is dit bij jullie inderdaad het geval?

Groeten,
Julian
Badge
Klop, is weer zichtbaar... Hopelijk heeft dit geen gevolgen gehad voor de overgang van greenchoice klanten (haha!)
alleen zie ik het van een week terug de actuele stand van het dagelijks gebruik zie ik niet
Reputatie 5
Badge +14
Is inmiddels weer zichtbaar maar de gegeven waarden van verbruik en het percentage van wind met het daadwerkelijke verbruik is niet correct, zelf eigen metingen geven een percentage van 157 % en het verbruik is vanaf 21 augustus 2018 tot moment 550 kWh.
Maar zoals jullie al in een ander bericht aangeven werkt e.e.a. niet meer zoals zou moeten en is er onvoldoende tijd en zin om dit nog te herstellen.
Reputatie 5
Badge +14
Na maanden eindelijk weer een correcte weergave.

Hier zit toch nog een kleine afwijking ten opzichte van qurrent.
Qurrent geeft als laatste update: 28-6-2019 en mijn laatste update is 30-6-2019 17:15 uur.

Reageer