Beantwoord

Actie met KPN ook voor bestaande klanten?

• 15 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 265 keer bekeken

Vandaag ontving ik een mail van Qurrent over het nog groener maken van Nederland door een samenwerking met KPN.
Ik maak al een aantal jaren gebruik van KPN via Alles-in-1 Glasvezel Premium pakket (94,26 per maand).
Hoe kan ik gebruik maken van deze aktie zonder mijn pakket bij KPN aan te passen?
icon

Beste antwoord door Marlous01 16 augustus 2018, 09:09

Ik heb hier gister over met KPN gebeld, om te kijken of ze iets konden aanbieden. Helaas doen ze niks voor bestaande klanten. Erg jammer!! Je kunt dus geen gebruik maken van de actie als je al KPN klant bent.

Edit van moderator Tomer

Deze actie is inderdaad helaas niet mogelijk voor bestaande klanten. Wel kun je meedoen aan de Transferweken Loterij. Kijk hier voor meer info over de prijzen en meedoen.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb hier gister over met KPN gebeld, om te kijken of ze iets konden aanbieden. Helaas doen ze niks voor bestaande klanten. Erg jammer!! Je kunt dus geen gebruik maken van de actie als je al KPN klant bent.

Edit van moderator Tomer

Deze actie is inderdaad helaas niet mogelijk voor bestaande klanten. Wel kun je meedoen aan de Transferweken Loterij. Kijk hier voor meer info over de prijzen en meedoen.
Reputatie 3
Badge +10
Ja dat is zeker zo, heb je vader dat kpn iets in samenwerking doet, maar helaan voor nieuwe werving, vind dat beide partijden daar iets moeten over afspreken bij aangaan samenwerking, nou maar hopen dat qurrent daar iets tegen over wil stellen, ben benieuwd en wacht af.

groet
richard
Badge
Moeten wij ons dan eerst massa afmelden en dan bij KPN weer aanmelden???
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Prenger en @HWiesemann,

Bedankt voor jullie berichten.

Het is natuurlijk erg jammer dat bestaande KPN klanten geen gebruik kunnen maken van deze actie. @Prenger, KPN heeft hier dus de Transferweken Loterij voor, zo maak je als bestaande klant kans op mooie prijzen. Als bestaande Qurrent klant profiteer je van voordelige kortingen in de energiewinkel.

@HWiesemann, ik weet niet of het zo werkt dat je weer als nieuwe klant wordt gezien bij KPN als je je hebt afgemeld, hiervoor zou je toch contact op moeten nemen met KPN.

Groeten,
Julian

Reageer