Beantwoorden vragen binnen 2 weken door klantenservice

• 15 december 2016
  • 9 reacties
  • 263 keer bekeken

Ik stel een vraag via het online formulier van de klantenservice over de werking (of niet werken van) mijn Qbox. Krijg ik prompt een melding dat de vraag binnen , maar liefst, 2 weken beantwoord gaat worden. Kan dit niet sneller ? Het door mij onlangs afgesloten contract was binnen 3 dagen geregeld. Sales is belangrijk, maar aftersales is nog veel belangrijker. Daar behoudt je je klanten mee.

9 reacties

Behoudt is zonder 't' op het einde.

Het is 'je loopt' en 'loop je'.

Analoog is het 'je behoudt' en 'behoud je'.

Sorry, kon het niet laten om dit te corrigeren.

Ik ben overigens geen medewerker van Qurrent. :8
Bedankt waai voor je reactive. ik ben blij dat er nog steeds mensen in Nederland zijn die tijd hebben voor dit soort correcties.
zit hier ook een spellingsfout in ? Dan hoor ik het graag
Voor je reageert waai : het is reactive i.p.v. reactive
reactie uiteraard.
Badge +5
Je kunt je antwoord nog een tijdje corrigeren via dat blauwe wieltje aan de rechterkant.
(kies voor Bewerk)
Helaas kun je het niet geheel verwijderen, maar dan zet ik er gewoon drie puntjes (...) in en vraag aan Qurrent of ze het willen verwijderen.
(die werken tegenwoordig zo efficient dat ze toch niets meer te doen hebben) 😉
Ik mis nog twee puntjes: efficiënt.

Is die laatste opmerking tussen haakjes sarcastisch bedoeld of als compliment. 🙂
Badge +5
Sarcastisch bedoeld.
Ik heb het idee dat er behoorlijk hard gewerkt wordt om alles op te lossen.
Momenteel komt er gewoon veel op ze af, niet alleen meer klanten maar ook andere dingetjes die veel aandacht vragen.
Maar ze pakken het goed aan en het zal ook wel t.z.t worden opgelost, kost alleen wat tijd en geduld van onze kant. 🙂
Ikzelf ben niet zo'n voorstander van sarcasme omdat Qurrent (in mijn ogen) toch een unieke energieleverancier is met oog voor het milieu.

Dat sommige (kleine) dingen niet perfect zijn vind ik niet zo'n probleem.
Reputatie 5
Badge +13
Mooi gesprek hierboven!

Hoi Wilbert, aftersales is natuurlijk net zo belangrijk! We hebben inderdaad een kleine achterstand opgelopen door de plotselinge drukte.

Bij spoed zijn we ook altijd telefonisch of via de community bereikbaar.

Ik zie dat het inmiddels door een collega ook al is opgelost :)

Groetjes, Tanja

Reageer