Code rood vanwege het winterse weer - telefonisch slecht bereikbaar 11-12


Badge +2
Goedemiddag allemaal,

In verband met code rood zijn al onze collega's veilig naar huis "gestuurd". We zijn dus niet optimaal bereikbaar. Helaas heeft onze Klantenservice thuis geen toegang tot alle systemen, dus kunnen we even niet bij je gegevens.

Wat kun je doen?
1. Simpele wijziging? Pas het aan via Mijn Energie
2. Zoek & vind je antwoord hier op de community
3. Bekijk de veelgestelde vragen hier
4. Je kunt telefonisch een terugbelafspraak maken voor later deze week. We proberen je zo snel mogelijk te woord te staan, maar zijn helaas niet optimaal bereikbaar.

Be safe out there! En vergeet niet ook een beetje van al het wit te genieten.

Groetjes,
Malou

0 reacties

Geen reactie

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen