Een boeiend artikel over de strijd tegen CO2-missie eind vorige eeuw.

• 7 september 2018
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

https://www.nytimes.com/interactive/2018/08/01/magazine/climate-change-losing-earth.html

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Waai,

bedankt voor je bericht, wat een interessant artikel.

Ik vind het soms bizar om me te beseffen hoeveel er in 30 jaar is veranderd met betrekking tot verduurzaming maar ook hoe ontzettend weinig dit eigenlijk is in vergelijking met wat allemaal mogelijk was en nog steeds is.
Het delen van dit soort artikelen en andere informatie houdt ons scherp en houdt ons bij de les met betrekking tot verduurzaming en de toekomst van onze aarde, bedankt daarvoor!

Groeten,
Julian
Graag gedaan.

Ik heb het gevoel dat je nooit genoeg je best kan doen om mensen te overtuigen van de noodzaak van het verminderen van de CO2-uitstoot.

Ik vind het storend dat veel mensen zoveel vliegen terwijl ze weten wat voor gevolgen dit kan hebben voor het klimaat. Blijkbaar gaat het eigen belang dan toch voor het belang van toekomstige generaties.
Reputatie 5
Badge +13
zeker @Waai ! Wij merken ook vaak dat er best een groot kennis-gat is. Veel mensen weten bijvoorbeeld niet wat de impact is van een vlucht, maar ook dat je het kan compenseren als je echt moet vliegen.

Gelukkig is wel steeds meer bewustwording. Het is steeds vaker in het nieuws en ook de overheid doet er steeds meer aan. Nog meer energie steken in mensen wakker schudden! 😁💪🏼

Reageer