Energie van Qurrent Community tegen kanker, Alpe d'HuZes

• 14 januari 2019
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Badge
Beste Qurrent Community,

Op 6 juni 2019 doe ik mee aan Alpe d'HuZes.
Ik doe mee aan Alpe d’HuZes omdat ik geloof dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker. Wil jij mij steunen?
Mijn vader ging in 2018 een gevecht aan met deze verschrikkelijke ziekte. Sommige gevechten zijn gewoonweg niet te winnen...
Ik wil het gevecht met de Alpe d'Huez aangaan en deze berg 6 keer bedwingen om te laten zien dan andere gevechten wel te winnen zijn!

Ik ben zeer benieuwd wat de kracht van de Qurrent Community is in deze strijd tegen kanker.
Hierbij de link naar mijn persoonlijke fundraiser pagina:
https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraisers/jelmerbrinkman

Alvast bedankt voor jullie positieve energie!! Ik ga weer trainen...

Met vriendelijke groet,
Jelmer Brinkman

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jelmer,

Wat goed dat je je inzet voor voor zo een belangrijk doel!
Normaliter is het volgens de huisregels niet toegestaan om een dergelijk topic te starten
"De Community is uitsluitend bedoeld voor onderwerpen die te maken hebben met duurzaamheid, Qurrent e.d. en niet voor interpersoonlijke doeleinden die hier niets mee te maken hebben. Daar zijn andere websites meer geschikt voor. "

We laten je topic wel gewoon staan, maar willen je graag erop wijze dat dergelijke topics in de toekomst weg gehaald worden.

Heel veel succes!
Groet, Joost
Badge
Thanks Joost!

Strijden op een fiets tegen kanker klinkt anders ook nog eens behoorlijk duurzaam dacht ik zo 😉

Reageer