Beantwoord

Gratis workshop programmeren

• 14 juli 2017
  • 118 reacties
  • 9856 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Wil jij de basisprincipes van het programmeren onder de knie krijgen? Dan hebben wij goed nieuws. Onze Qurrent IT-master @Sebastiaan, gaat jou hierbij helpen. Tijdens een 2-uur durende workshop neemt hij je mee in de wondere wereld van het programmeren. We beginnen heel simpel met het schrijven van je naam op het scherm, en we eindigen met je eerste interactieve spelletje. We doen dit allemaal in de programmeertaal Python.

Wil je meedoen? Laat dan een reactie in dit topic achter!

We verloten 10 plekken. Wees er snel bij, meld je aan voor woensdag 19 juli. De workshop vindt doordeweeks plaats tussen 10:00 en 15:00 uur in Amsterdam. De data en precieze tijdstippen maken we later bekend. 

Al ervaren?
En voor de iets ervaren programmeurs en computer en innovatie fans hebben we binnenkort ook iets speciaals. Houd de community in de gaten voor nieuws.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 september 2017, 13:28

Wauw een hoop reacties! Ik heb alle namen online random geloot en hier zijn de 9 deelnemers uitgekomen. @Tessa Koppers, @C.Hilvering, @Nick1964, @BryceVL, @JokeT, @RoelWinters, @Annaboe, @GradyBreukel en @Rkoele gefeliciteerd! Jullie ontvangen ook nog een bevestiging via de mail.

Voor iedereen die er in deze loting helaas niet bij zit, zodra we weer iets vergelijkbaars organiseren zijn jullie de eerste die het horen :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

118 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Lijkt mij leuk om te doen dus bij deze

Groet, JohnKemmer
Lijkt me ook leuk!
Doe graag mee! Leuke actie 😃
Lijkt mij ontzettend interessant!
Wow, hele gave actie! Ik doe mee 😃
Geef me graag op. Zeer leerzaam.
Ik zou ook graag meedoen!, dit zou een mooie aanvulling op mijn domotica project zijn waar ik in huis mee bezig ben. Gaaf!!
Count me in! Leuk!
Dag allen,

Wat leuk om jullie enthousiaste reacties te zien!

Als er nog anderen zijn die twijfelen om wel of niet in te schrijven: laat deze kans niet staan! Laat maar snel wat van je horen, je hebt alleen nog vandaag en morgen om je op te geven.

Groeten,

Natalia
Interessant, zou graag de workshop willen volgen.

Met vriendelijke groet,
E van Middendorp
Hey Sebastiaan, wat leuk dat jij een workshop gaat geven. Ik dacht laatst nog dat wij eens zouden afspreken. Helaas kan ik woensdag aanstaande niet, maar laten we binnenkort eens afspreken. Stuur mij anders wat datums en tijden in de avond. Pakken wij een pintje of sapje bij de Boffert. Groet van Jasper.
Ik doe graag mee aan deze cursus programmeren,

mvg,
Harold van de Merwe
Hoi,
lijkt me erg leuk om mee te doen. Ik geef sinds dit jaar Gamedesign als vak op een voorgezet onderwijs school, maar zou ook wat meer van het programmeren zelf willen weten en wie weet kan ik Python ook in de klas gaan gebruiken.
Dag,
Ik vindt alles wat met computers te maken heeft leuk en interessant. Ik bouw mijn eigen websites. Vroeger heb ik wat in Basic geprogrammeerd, maar dat is allang geleden :-(

Deze workshop is voor mij een uitdaging om (weer) met programmeren aan de slag te gaan.

Pieter
Lijkt me zeker interessant om een keer te mogen doen. Herinneringen aan het DOS-tijdperk... Ben heel benieuwd hoe ik het er nu allemaal aan toegaat.

Groet,

Rens
Reputatie 2
Badge +8
Geweldig om te zien!

Nog iets meer dan 32 uur over om je op te geven, laat je horen!

Groeten van Giulia, Natalia en Tanja
Wat zou het fijn zijn een beetje computers te spreken ...
Reputatie 5
Badge +14
Lijkt mij leuk om te doen dus bij deze

Groet, JohnKemmer

Helaas moet ik deze voorbij laten gaan maar mochten er meerdere data komen houd ik mij als gegadigde.
Reputatie 2
Badge +8
Jammer John,

Uiteraard zullen er meerdere keren komen dat je voor dit soort workshops kunt opgeven.

Groeten van Giulia
Heel veel zin in!
Heel leuk, als ik er naderhand ook iets nuttigs mee kan doen helemaal en ik hoop op de dag en tijd te kunnen deze keer en anders een andere datum later in de toekomst is ook goed hoor.
Tot ziens en anders succes voor de anderen!
Doe graag mee! Ben benieuwd!
Zou dit heel leuk vinden. Heeeeel lang geleden beetje basic geleerd, daarna niets meer. Dus een beetje bijspijkeren lijkt me fun.
Lijkt me erg leuk om de basis principes van het programmeren te leren!
Leuk om wat nieuws te leren! Net afgestudeerd aan een technische opleiding, nog nooit iets met python gedaan en als ontwerper kunnen zulk soort dingen altijd van pas komen!
Heel leuk ik ben geïnteresseerd.

Reageer