Je kunt natuurlijk snel groeien maar

• 23 maart 2017
  • 6 reacties
  • 192 keer bekeken

Badge +4
Je kun natuurlijk snel groeien en dat je voor alles niet altijd de tijd hebt logies.
maar wat mij steekt is waarom de antwoorden via email altijd precies 2 weken duren.
Ik heb bij een zeer klein bedrijf gewerkt 3 mensen maar de klant stond altijd voor op en alle klanten kregen delfde dag een email terug. en dat waarderen klanten. En door deze actie groeiden ons klanten bestand,

waarom kan qurrent dit dan niet ik niet alleen maar meerdere mensen voelen dat we niet serieus genomen worden.
de tekst van ......... duurt 2 weken voor antwoord bestaat al een behoorlijke tijd. Dit moet anders kunnen!
wat ik altijd prettig vindt en kon dan graag terug bij deze bedrijven niet live chat hebben. meestal is een vraag snel beantwoord en kan de service enkel maar te goede komen denk ik.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, welkom op de community!

Qurrent is afgelopen jaar snel gegroeid, dat wil zeggen het aantal leden is enorm gestegen maar ook het aantal projecten zoals zonneparken. En met die groei ook het personeel van de klantenservice.

Via de mail hebben we inderdaad al een langere periode een vertraagd reactietermijn. Via social, de community en de telefonisch zijn we wel snel bereikbaar.

We streven naar een reactie binnen 2 dagen en zijn druk bezig om processen te optimaliseren zodat dit weer gehaald wordt.

Ook kan straks met de nieuwe Mijn Energie en app meer selfservice gedaan worden. Denk aan zelf je mailadres en rekeningnummer wijzigen of inzage in openstaande kosten. Dit zorgt voor minder vragen via de mail. En zijn we aan het onderzoeken of communicatie via bijvoorbeeld een live chat het ook kan verbeteren.

Ideeën over verbeteringen of optimalisatie zijn altijd meer dan welkom!

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, dankjewel!

Je Qbox wordt morgen 24-3-2017 verzonden :)

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Ik hoop dat hij dan binnen is :)

Badge +4
Fijn dat jullie goed gegroeid zijn fijn idee toch. Mochten jullie nog iemand kunnen gebruiken hou ik mijn aanbevolen!
onze telefoon is bezet maar vraag het toch even via hier wanneer ontvang ik mijn Qbox?

ieder geval succes met wat jullie doen.

mvg john
Badge +4
Oke ik hoop dat ik de qbox voor mijn verjaardag heb dat is zondag is verjasrdag kado

Reageer