Blog

Korte introductie van nieuwe moderator Julian!

• 23 maart 2018
  • 0 reacties
  • 99 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Goedemorgen groene strijders!

Recentelijk heb ik aan @Tanja van Qurrent gevraagd of ik mee mag helpen op de community.
Na een leuk kennismakingsgesprek en een korte introductie met de topics en gebruikers van de community, is vandaag mijn eerste dag als moderator!

Ik zal mezelf even voorstellen:

Ik ben Julian. Ik ben 23 jaar oud. Ik woon in Amsterdam, waar ik ook ben geboren en ik werk sinds november 2017 bij de klantenservice van Qurrent.
Ik ben bij Qurrent komen werken omdat ik mijn bachelor organisatiewetenschappen afgelopen zomer heb afgerond en graag aan de slag wou bij een mooie organisatie.
Voor mij is Qurrent een organisatie die zich op erg ambitieuze wijze bezighoudt met het verduurzamen van het Nederlandse energienetwerk. Het werk op de klantenservice is mij tot nu toe dan ook goed bevallen en ik vind het heel erg leuk om nu ook op de community aan de slag te mogen gaan.

Verder vind ik sporten erg leuk, vooral om zelf te doen maar af en toe ook als toeschouwer.
Na een week hard werken ga ik het liefst naar de bioscoop want ik ben gek op films.

Mijn ambitie is om op de community jullie vragen zo compleet mogelijk te beantwoorden, bij te mogen dragen aan discussies en zo ook via deze weg bij te mogen dragen aan een groener Nederland.

Mochten jullie nog vragen hebben over mij, stel ze dan hieronder!

Groe(n)ten,
Julian van Qurrent

0 reacties

Geen reactie

Reageer