Beantwoord

Overstappen of blijven?

Toon eerste bericht

33 reacties

Ik ben lid van Qurrent sinds ruim een jaar met een variabel tarief en zag een aanbod voor de tado thermostaat voorbij komen bij een vast contract voor 3 jaar. Omdat ik nog geen slimme thermostaat heb wil ik mij wel vast leggen voor 3 jaar. Maar hier is door bestaande klanten niet aan te komen. Wel een Qbox of winddelen maar geen thermostaat.
Kan dat nou niet anders? Ooh ja ik heb al 10 winddelen en ook al een energiemonitor.

Hallo Cor! Een gratis tado is helaas alleen geldig voor nieuwe klanten of voormalige klanten aan wie Qurrent de afgelopen 8 maanden geen stroom of gas heeft geleverd. De actie voorwaarden, zijn hier te vinden. Als je nu alsnog verlengd dan ontvang je bij een 3 jarig contract 2 gratis windtegoeden. 🙂

Ben je al bekent met onze Energiewinkel? Bestaande klanten kunnen daar een tado bestellen met 17,5% korting!

Groeten van Lara
Ik ben lid van Qurrent sinds ruim een jaar met een variabel tarief en zag een aanbod voor de tado thermostaat voorbij komen bij een vast contract voor 3 jaar. Omdat ik nog geen slimme thermostaat heb wil ik mij wel vast leggen voor 3 jaar. Maar hier is door bestaande klanten niet aan te komen. Wel een Qbox of winddelen maar geen thermostaat.
Kan dat nou niet anders? Ooh ja ik heb al 10 winddelen en ook al een energiemonitor.

Hallo Cor! Een gratis tado is helaas alleen geldig voor nieuwe klanten of voormalige klanten aan wie Qurrent de afgelopen 8 maanden geen stroom of gas heeft geleverd. De actie voorwaarden, zijn hier te vinden. Als je nu alsnog verlengd dan ontvang je bij een 3 jarig contract 2 gratis windtegoeden. 🙂

Ben je al bekent met onze Energiewinkel? Bestaande klanten kunnen daar een tado bestellen met 17,5% korting!

Groeten van Lara

Tipje van de Sluier!

Wij starten 2017 direct met een actie voor bestaande klanten.

Dit wordt een collectieve inkoopactie met betrekking tot de nieuwste versie van de Tado. Spannnnend! :8

Jullie hebben absoluut gelijk dat bestaande klanten op zijn minst de zelfde waardering moeten krijgen als nieuwe klanten. Wij doen erg ons best om hier in de toekomst met leuke (en financieel voordelige ;)) oplossingen voor te komen.

Groetjes, Lisa
Reputatie 5
Badge +14
Jammer voor mi,j ik gebruik nog steeds een Daikin 5 pk VRV die inmiddels al bijna 19 jaar trouw zijn functie vervuld maar, het is een installatie die gevuld is met freon 22 en dit mag niet meer gebruikt worden laat staan het wordt niet eens meer geproduceerd. Daarnaast worden mijn binnenunits individueel bediend door bedieningspanelen met draadje dus heb niets aan de Tado.
Badge +5
"Jullie hebben absoluut gelijk dat bestaande klanten op zijn minst de zelfde waardering moeten krijgen als nieuwe klanten. Wij doen erg ons best om hier in de toekomst met leuke (en financieel voordelige ;)) oplossingen voor te komen."

We zijn benieuwd en wachten af..
Zolang het maar niet iets is wat ik met korting kan 'kopen'.. 🙂
Badge
Ik ben na een jaar niet ingegaan op het aanbod om te blijven. Geen tijd,aandacht op dat moment en ik dacht maar even af te wachten op de jaarnota. Het vreemde is dat ik niet bij hoefde te betalen, maar mijn maandbedrag wél omhoog ging met 25 euro. Ik heb gebeld en gevraagd om uitleg, maar ik kreeg een vriendelijke jongeman aan de lijn die eigenlijk niet veel wist. Ik heb gevraagd om een nieuw aanbod voor een vast contract, ik vermoedde dat de prijs dan lager was, maar heb dat nooit gekregen. Wel een beetje jammer én een minpuntje! Ik ben gaan zoeken in de tarieven en toen bleek dat variabele tarieven lager liggen dan vaste. Ik heb het dus maar zo gelaten en neem het risico van stijgende prijzen. Ook al loop ik dat winddeel mis. Ik weet alleen nog steeds niet waarom mijn maandbedrag zoveel omhoog is gegaan! Ik ben écht niet van plan om daarom over te stappen, maar misschien denken andere mensen daar ánders over!
Badge +3
De overstapbonussen zijn zo aantrekkelijk dat ze moeilijk zijn te weerstaan. Op een lage energierekening van een paar tientjes per maand vraag je je af hoe lang energiemaatschappijen dit vol kunnen houden. Wat ik terugkrijg steek ik echter zelf weer in zonnepanelen, dus het is in ieder geval duurzaam besteed geld. Qurrent vind ik echter zo sympathiek dat ik toch overweeg om langer klant te blijven.
"Jullie hebben absoluut gelijk dat bestaande klanten op zijn minst de zelfde waardering moeten krijgen als nieuwe klanten. Wij doen erg ons best om hier in de toekomst met leuke (en financieel voordelige ;)) oplossingen voor te komen."

We zijn benieuwd en wachten af..
Zolang het maar niet iets is wat ik met korting kan 'kopen'.. :)

Als vertrekkende 'bestaande klant' ben ik meer geïnteresseerd in een fatsoenlijke administratie op dit moment dan eventueel andere hoegenaamd voordelige acties/aanbiedingen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen