News

Radar: De energietransitie - 14 mei, 20:35 - 21:20

Reputatie 4
Badge +13
Maandag 14 mei op NPO1: "Antoinette Hertsenberg onderzoekt in een nieuw Radar extra-tweeluik de gevolgen van deze zogenoemde energietransitie en laat zien hoe de consument hier zelf zijn steentje aan kan bijdragen.

Antoinette reist af naar het Deense eilandje Samsø dat al jaren volledig energieneutraal is. Wat kunnen we van hen leren? Hertsenberg legt ons land langs de duurzaamheidsladder. Waarom willen we dat Nederland duurzamer wordt? En hoe gaan we dat realiseren?"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je de uitzending gezien. Wat vond je ervan?

En hoe verminder jij jouw CO2-uitstoot? Laat het weten in een reactie!

Uitzending gemist? Bekijk hier de aflevering terug. 21 mei 2018 om 20:30 uur is deel twee.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +14
Zijn we nu wat wijzer geworden. In igv dat we dus al jaren worden bedonderd door de grote multinationals.
Reputatie 3
Badge +6
Tanja was het nu maandag 14 -5, of Dinsdag 15 ? Maandag 15 -5 bestaat niet, maar aan John z'n "reactie"te zien is het al geweest.
Heb toevallig gisteravond (14-5) zitten kijken naar "het Nationale pensioendebat", daar hou je hetzelfde gevoel aan over als wat jij hebt gekeken John, maar o.k., dit gaat niet over energie.....

Groet Harry
Reputatie 4
Badge +13
Hoi Harry, dat moest inderdaad de 14e zijn 😅.

Het pensioendebat heb ik niet gezien, maar kan me inderdaad voorstellen dat het geen roze wolk gevoel achterlaat. Een beetje off-topic, maar ik heb enige tijd geleden Brightpensioen gesproken en dat is wel een interessante partij. Duurzaam en eerlijk. Ken je die?

21 mei 2018 om 20:30 uur is deel twee van Radar.

Groet, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen