Beantwoord

Waarom belt Qurrent mij steeds met (024) 3511333?

• 8 november 2017
  • 11 reacties
  • 1782 keer bekeken

Iedere dag wordt ik gebeld door een Qurrent nummer.
Dit is ongewenst. Kan dit per direct stoppen?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 10 november 2017, 13:31

Hoi JohnPleumeerkers,

Wat vervelend, ik zal het aan de desbetreffende afdeling doorgeven dat ze geen telefonisch contact meer moeten opnemen.
Er wordt echter alleen teruggebeld als er niet wordt opgenomen, of blijf je benaderd worden terwijl er al een gesprek heeft plaatsgevonden?

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi JohnPleumeerkers,

Wat vervelend, ik zal het aan de desbetreffende afdeling doorgeven dat ze geen telefonisch contact meer moeten opnemen.
Er wordt echter alleen teruggebeld als er niet wordt opgenomen, of blijf je benaderd worden terwijl er al een gesprek heeft plaatsgevonden?

Groeten van Giulia
Dit is voor de tweede maal dat ik jullie vraag dit te stoppen.
Als ik een vraag heb, of iets wil aanschaffen neem ik wel contact op.
Ik begrijp niet dat jullie deze wens niet in jullie klanten database kunnen opnemen.
Jullie marketing is ongewenst agressief en hinderlijk. Doe er iets aan, anders verliezen jullie een klant!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Ik vind het erg vervelend dat je toch nog bent benaderd, ondanks dat je dit al eerder hebt aangegeven.
Mijn collega Giulia heeft dit aan desbetreffende afdeling doorgegeven, en zojuist heb ik in ons systeem aangegeven dat je geen telefonische aanbiedingen wenst te ontvangen.
Hoe dan ook, bedankt voor je feedback en ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes, Nina
Graag wil ik de eindeloze stroom aan telefoontjes van jullie ook gestopt hebben. Per direct aub. Ik heb geen interesse om iemand te spreken en het is uitermate irritant als ik mijn telefoon wil gebruiken en ik zie steeds (024) 3511333 in beeld. Hoogst irritant dit.

Ik stel voor dat jullie me mailen als er iets is en als ik na twee keer niet opneem, dan zal ik wel geen zin hebben om jullie te spreken. #takeahint
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Karim,

Dank je wel voor je bericht. Wij hebben ervoor gezorgd dat je niet meer door ons gebeld wordt. De hint is luid en duidelijk overgekomen nu :)

Groet,
Tomer
@Tomer van Qurrent! Ik zag het gisteren. Mijn instellingen waren door jullie veranderd. Goed nieuws!

Toch hebben jullie weer gebeld vandaag 😢 Dat is niet zo goed nieuws.
Badge
Hallo Qurrent,
Irritant telefoontje vanuit jullie waarbij geprobeerd wordt mij extra windtegoed aan te smeren. Dit terwijl ik afgelopen jaar al meer energie heb opgewekt dan verbruikt. Is dus voor ons helemaal niet aan de orde en wordt blijkbaar ook nergens gecheckt in de totstandkoming van de outbound leads. Komt al dom over. Op mijn verzoek om niet meer gebeld te worden, geeft de medewerker aan dat dat niet zijn werk is om door te geven, dat dit nou eenmaal een automatisch proces is en dat ik in principe volgende maand weer gebeld wordt door een andere collega. Ik zit daar niet op te wachten, maar de medewerker bleef herhalen dat dit allemaal automatisch geregeld is. Op mijn reactie dat hij zich niet hoefde te herhalen verbrak hij vervolgens de verbinding.
Ik vind de duurzame transitie echt te gek, maar dit mag wat mij betreft wel iets anders. Een beetje te agressieve verkoopmanier die Qurrent wel iets minder sympathiek maakt...
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @HesselV,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.

Ik vind het vervelend dat je de gesprekken zo hebt ervaren. Natuurlijk geef ik ook bij jou aan dat je niet meer gebeld wenst te worden. We waarderen je feedback ontzettend.
Bij dezen pas ik in onze systemen aan dat je geen telefonische aanbiedingen wenst te ontvangen. Hiervan ontvang jij een bevestiging per e-mail.

Ik ben blij dat je nog steeds voor de energietransitie staat en ik hoop dat we nog lange tijd samen hieraan kunnen werken!

@KarimMaassen, jij ook bedankt voor je feedback! Ik heb dit direct aan mijn collega's laten weten. Excuses voor het ongemak!

In ieder geval, een prettig weekend gewenst.

Groetjes, Nina
Als ik het goed begrijp zit Qurrent achter het zeer irritante telefoonnummer 024-3511333. Dit callcenter belt veel vaak op lastige tijden, neemt nooit op.
Graag stoppen met deze acties als dit vanuit Qurrent komt (excuus als ik verkeerd geinformeerd ben).
Reputatie 3
Badge +8
Hoi @Michielv,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Ik heb je bericht naar dit topic verplaatst.

Wat vervelend dat je wordt gebeld op lastige tijden. Ik heb daarom doorgegeven dat je niet meer telefonisch wil worden benaderd, en hiervan krijg je een bevestiging per mail.

Als je vragen hebt, dan horen we het natuurlijk graag hier op de community!

Groet, Nina
Beste ook ik wordt heel veel gebeld, en ik heb geen interesse in besparingen vanuit jullie kant, ik heb een vast contract ergens anders en ga zeker niet met greenchoice in zee, daar hebben wij al eens ellende mee gehad met een valse handtekening, en ooit maar ook nooit excuses gehad.
Dus graag mij afmelden en nooit maar ook nooit meer bellen.

Reageer