Waarom is de klantenservice niet in staat binnen redelijke termijn te reageren op een e-mail?

  • 12 december 2017
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

Zelfs binnen 14 dagen lukt dat niet en dat vind ik persoonlijk al geen redelijke termijn.
Verder vind ik het vervelend dat in het ontvangstbericht n.a.v. een bericht gesproken wordt over tijddoders om het wachten zgn. te verkorten.
Het lijkt mij zaak te zorgen voor een snelle en adequate reactie op e-mails.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Kornelis,

Welkom op de community! Ik heb je feedback over het bericht doorgegeven. Het is inderdaad erg druk. We doen er alles om dit te verminderen. Zo is er onlangs een groep nieuwe collega's gestart.

Ik heb je mail erbij gepakt. Het klopt dat soms lijkt alsof de telwerken andersom staan. Echter heb ik de meterstanden bekeken en zie dat standen van de slimme meter correct bij ons binnenkomen.

Ik stuur zo een overzicht van de meterstanden zoals ik ze hier kan lezen per mail.

Groet,

Jeroen

Reageer