Beantwoord

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn e-mail?

• 30 januari 2018
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Op 29 december 2017 stelde ik onderstaande vraag. Op 30 januari 2018 heb ik nog steeds geen antwoord!
Waarom zo'n slechte service van de klantenservice??
1. Sinds 13 december hebben wij een warmtepomp voorverwarming en warm water. We verbruiken daardoor overdag meer stroom dan 's nachts. Ik verzoek u mijn hoog-laag tarief o te zetten naar enkeltarief.
2. Ons jaarverbruik in de app en Mijn Energie staat sinds enige tijd op 39kWh. Terwijl we ongeveer 3800kWh verbruikt hebben. Waarom kan ik het juiste verbruik niet inzien?
Met vriendelijke groet,
Jan Jongman
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 7 februari 2018, 12:21

Hoi JanJongman,

Ik heb het tarief zojuist voor je aangepast naar het enkel tarief. Ik ben het met je eens dat dit inderdaad erg belangrijk is, we zijn hard aan het werk om deze achterstanden in te lopen.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Jan,

Wat vervelend dat je geen reactie hebt gehad op je e-mail, excuses daarvoor.

Uiteraard kunnen wij jouw tarief voor elektriciteit omzetten naar een enkeltarief. Ik zie dat je meterstanden hebt doorgegeven op 14 december 2017. Wil je dat wij het per deze datum omzetten? Anders zal het met terugwerkende kracht vanaf 25-02-2017 zijn.

Met betrekking tot jouw verbruik op Mijn Energie, kan ik ook niet verklaren waarom dit op 39 kWh staat. Ik ga dit doorzetten naar onze technische afdeling en ik hou je hiervan op de hoogte!

Groet,
Tessa
Dag Tessa,

Dank voor je reactie!
Je mag het tarief wel omzetten per 14 december 2017. Toen is de warmtepomp begonnen te werken.

Die 39 kWh verbruik mag van ook wel blijven staan. Dan betaal ik die straks gewoon met de jaarafrekening.😉

Tot slot, het zou fijn zijn als jullie ook snel leren te reageren op email en online-contacten via 'Onze service' en als dan ook telefonische wachtrijen kleiner kunnen worden is het helemaal oké.
Goeie contacten met je klanten/afnemers lijken me van essentieel belang!

Groet,
Jan
Reputatie 3
Badge +9
Hoi JanJongman,

Ik heb het tarief zojuist voor je aangepast naar het enkel tarief. Ik ben het met je eens dat dit inderdaad erg belangrijk is, we zijn hard aan het werk om deze achterstanden in te lopen.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jan,

Ik heb terugkoppeling in verband met de 39 kWh op Mijn Energie.

Het komt omdat er op 6 en 7 december geen registratie was van de Qbox en deze data is toen opgevuld met data via meterstanden. Omdat deze data default is wordt alleen die data aangegeven. Oftewel, deze data kan niet overgeschreven worden met data van de Qbox, omdat die er niet is en hierdoor blijf je helaas deze totale zien. Uiteraard heeft dit geen impact op de jaarnota, want deze gaat via de meterstanden.

Groet,
Tessa

Reageer