Vraag

Waarom krijg ik geen reactie op andere topics?

• 19 maart 2018
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Badge +4
Wel Tanja en Tessa,

waarom geen reactie's om mijn vragen? Waarom zijn mijn gegevens niet correct na 1 jaar verlenging? Nu dubbele waarden zou graag willen dan dit zsm recht gezet wordt.

graag een reactie van jullie kant. Op mijn vorige vragen had ik geopperd om gebeld te worden maar daar op ook al geen reactie. Email schrijven heeft geen zit dit duurt sowieso 2 weken helaas.
Via dit forum lijkt het ook die kant op te gaan.

Zo graag via mail antwoorden wil zien. Jullie bellen heeft geen zin kom er toch niet door.
Lees ook mijn vorige vragen hier in dit forum zodat deze ook gelijkt meegenomen kunnen worden in het antwoordt.

Dus Qurrent ik hoor graag van wat de oplossingen gaan worden met mijn gestelde vragen.

mvg John V

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Ik heb je naar aanleiding van je bericht gebeld, maar helaas zonder succes. Zoals mijn collega Serena in een andere topic heeft aangegeven, staat deze kwestie uit bij onze technische afdeling.

Ik zal je later nogmaals proberen te bellen. Mocht dat niet lukken, is het ook mogelijk om ons te bellen op 088 777 1200. De wachttijd bedraagt op dit moment 0 seconden :)

Groet,
Tomer

Reageer